Ręczna kładka przeładunkowa AMTR-I stosowana jestRęczna kładka przeładunkowa AMTR-I stosowana jestjako system przeładunkowy we wszelkiego rodzajuhalach i obiektach przemysłowych, gdzie nie ma możliwościinstalacji standardowej rampy hydraulicznej, aistnieje potrzeba dodatkowego stanowiska przeładunkowegonp. do rozładunków pojazdów z węższą skrzyniązaładunkową.
System ZSD V3 oparty jest o system świateł LED wspomagających kierowcę z powodu umiejscowienia ich na optymalnej dla kierowcy wysokości, przez co ten nie jest zmuszony do ciągłej obserwacji zarówno pozycji kół względem naprowadzaczy stalowych jak i odległości od ściany doku. Zastosowanie systemu ZSD V3 pozwala nacałkowite wyeliminowaniu tradycyjnych system w naprowadzających, przez co zyskuje się większą przestrzeń na placu pozbawioną przeszkód, co wpływa na łatwiejsze odśnieżanie w warunkach zimowych. System ZSD V3 charakteryzuje się długą żywotnością i niskim poborem energii.
- zewnętrze światła informują kierowcę o odległości do doku, a wewnętrzne o podstawieniu pojazdu pod dok i możliwości rozpoczęcia pracy,
- system świetlny działa w oparciu o czujnik zbliżeniowy, który zamocowany jest w przedniej części rampy i lamp sygnalizacyjnych (czerwonych i zielonych) umieszczonych na zewnątrz i wewnątrz doku.