Uszczelnienia

Uszczelnienie standardowe AMTR-U | AMTR System

Uszczelnienie standardowe AMTR-U

Leave review
Przeznaczenie

Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U to rozwiązanie stosowane przy dokach przeładunkowych, będąc ich zewnętrzną częścią. StosowaneUszczelnienie mechaniczne AMTR-U to rozwiązanie stosowane przy dokach przeładunkowych, będąc ich zewnętrzną częścią. Stosowanejest przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrzapodczas przeładunku, ogranicza wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywanew różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Model AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dlanaczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Standardowe kolory
Czarny
Wysokość
3400 mm
Szerokość
3400 mm
Głębokość
600 mm
Fartuch górny
975 - 1000 mm
Fartuch boczny
600 - 675 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Więcej
Uszczelnienie standardowe AMTR-P  | AMTR System

Uszczelnienie standardowe AMTR-P

Leave review
Przeznaczenie

Uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P jest najskuteczniejszym i najtrwalszym z wszystkich rodzajów uszczelnień systemów przeładunkowych.Uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P jest najskuteczniejszym i najtrwalszym z wszystkich rodzajów uszczelnień systemów przeładunkowych.Miechy rozkładane są poprzez dmuchawę, natomiast ich składanie wspomagane jest przy użyciu dodatkowego napędu.Konstrukcja ta doskonale izoluje wnętrze magazynu przed warunkami zewnętrznymi, z tego względu ten rodzaj uszczelnień jest szczególniepolecany przy obiektach o znacznej różnicy temperatury względem otoczenia, na przykład w klimatyzowanych lub chłodzonychpowierzchniach magazynowych. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Sterowanie

Za pomocą jednego przycisku obsługiwane są oba silniki, w które wyposażone jest uszczelnienie – rurowy i dmuchany.

Podczas dokowania ciężarówki do rozładunku oba silniki w ciągu 30 sekund uszczelniają przestrzeń pomiędzy otwartą

bramą a pojazdem.

Wysokość
3700 mm
Szerokość
3500 mm
Głębokość konstrukcji
800 mm
Wysokość montażowa
4700 mm
Gramatura
670 gr/m2
Szerokość miechów bocznych
600 mm
Wysokość miecha górnego
1000 mm
Czas nadmuchiwania
ok.30 sekund
Czas wypuszczania powietrza
ok.40 sekund
Napęd

Górna poduszka uszczelnienia jest wysuwana poprzez wałek silnika rurowego. Podczas rozszerzania silnik dmuchawy

gwarantuje, że poduszki są wypełnione powietrzem.

Maksymalna wysokość
610m3/h
Maksymalne sprężenie
500 Pa
Głośność
70 dB
Typ silnika
R2E 160-AY 47-01
Prędkość obrotowa
2100 [1/min]
Napięcie zasilania
230 V
Masa
4 kg
Moc pobierana
240 W 50 Hz
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Więcej