Ręczna kładka przeładunkowa AMTR-I stosowana jestRęczna kładka przeładunkowa AMTR-I stosowana jestjako system przeładunkowy we wszelkiego rodzajuhalach i obiektach przemysłowych, gdzie nie ma możliwościinstalacji standardowej rampy hydraulicznej, aistnieje potrzeba dodatkowego stanowiska przeładunkowegonp. do rozładunków pojazdów z węższą skrzyniązaładunkową.
- Home
-
ProduktyPrzeznaczenieStandardowe koloryocynkWysokość550-650 mmSzerokość1200-2600 mmKarta katalogowa produktuPrzeznaczenie
Klapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, nieKlapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, niewymaga wcześniejszego przygotowania gniazda doku i może być instalowana wszędzie tam, gdzie nie ma możliwości montażu rampy hydraulicznej. Prostota jej budowyzapewnia długą żywotność, a do obsługi nie jest wymagane zasilanie elektryczne.
Długości nominalne1500 mmSzerokości nominalne1500 mmStandardowe koloryRAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)AMTR 1000x1500Szerokość 1000 mm |Długość 1500 mmAMTR 1500x1000Szerokość 1500 mm |Długość 1000 mmAMTR 1500x1200Szerokość 1500 mm |Długość 1200 mmAMTR 1500x1500Szerokość 1500 mm |Długość 1500 mmAMTR 2000x1200Szerokość 2000 mm |Długość 1200 mmAMTR 2000x1500Szerokość 2000 mm |Długość 1500 mmKarta katalogowa produktu - Współpraca
- Referencje
- Aktualności
- O nas
- Kariera
- Kontakt
- Sklep