Rampa AMTRV VARIO

Przeznaczenie

Rampa AMTRV VARIO o zmiennej nośności została skonstruowana, aby zapewnić płynny załadunek i rozładunek, zarówno samochodów ciężarowych jak również dostawczych przy wykorzystaniu tej samej platformy przeładunkowej.

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Długości nominalne

3000, 3500, 4000 mm

Szerokości nominalne

2000 mm

Wysokości konstrukcji

800/900/950 mm

Długości nominalne najazdu

1000 mm

Długości nominalne najazdu

1000 mm

Grubość blachy

8/10 mm

Nośność nominalna

2/6 ton (20/60 kN)

Zakresy pracy powyżej poziomu (A)

od 0 do 415 mm

Zakresy pracy poniżej poziomu (B)

od 0 do 530 mm

Standardowe kolory

RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

  • instalacja elektryczna
  • instalacja hydrauliczna
  • skrzynka sterująca
  • język wysuwny trójdzielony,
  • pomost lakierowany RAL 9005
  • deklaracja zgodności CE
  • rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach,
  • dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
  • elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RAL lub ocynkowane ogniowo,
  • zwykłe lub wzmocnione odboje o niestandardowych rozmiarach amortyzujące uderzenie,
  • doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
  • lakierowanie proszkowe,
  • konstrukcja rampy oraz wszystkie elementy hydrauliki wykonane ze stali kwasoodpornej.
  • zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego (zatrzyma się w aktualnej pozycji),
  • boczne czarno-żółte oznaczenie miejsc niebezpiecznych,
  • ochrona stóp na całej długości pomostu.

Rodzaje języków

Język teleskopowy w rampie AMTRV-CD wykonany jest z wysokiej jakości

blachy ryflowanej o grubości 12 mm (12/14) oraz wyposażony w specjalny,

trwały, odporny na zanieczyszczenia i bezobsługowy mechanizm wysuwu.

System prostych, wysokiej trwałości ślizgów zapewnia jego cichą i bezawaryjną

pracę. Język rampy AMTRV-CD ma budowę segmentową, pozwalającą

na obsługę pojazdów różnego typ, w zależności od wybranego trybu pracy.

okucia doków

Główną funkcją okucia jest umożliwienie połączenia rampy przeładunkowej z dokiem.
Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.

Sterowanie

  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający niezależny wysuw środkowej sekcji języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • sterowanie czteroprzyciskowe AMTRV VARIO,
  • intuicyjne sterowanie z obowiązkowym wyborem trybu pracy 20 kN lub 60 kN i przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,

Pojemność zbiornika

7 dm3

Ciśnienie pracy

150 bar

Moc silnika

1,5 kW

Napięcie zasilania

400 V

Napięcie sterowania

24 V DC

Rodzaj ochrony

IP54

Medium robocze

MOBIL DTE 10 EXCEL 15

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.