Klapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, nieKlapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, niewymaga wcześniejszego przygotowania gniazda doku i może być instalowana wszędzie tam, gdzie nie ma możliwości montażu rampy hydraulicznej. Prostota jej budowyzapewnia długą żywotność, a do obsługi nie jest wymagane zasilanie elektryczne.
System świetlny ZSD V2 oparty jest o 2 czujniki zbliżeniowe i sygnalizację zewnętrzną złożoną ze światła zielonego, żółtego i czerwonego informujących kierowcę o zbliżaniu się, a następnie o dotarciu w wyznaczone miejsce i konieczności zatrzymania pojazdu. Istnieje możliwość sprzęgnięcia systemu z bramą, przez co zyskujemy informację zwrotną o rozpoczęciu obsługi. System ZSD V2 oferuje pełną kompatybilność z klinem z czujnikiem optycznym AMTR-K i uszczelnieniem pneumatycznym, przez co zyskujemy większe bezpieczeństwo w czasie obsługi pojazdu i zmniejszamy ryzyko uszkodzenia system w dokowych.
- zewnętrze światła informują kierowcę o odległości do doku, a wewnętrzne o podstawieniu pojazdu pod dok i możliwości rozpoczęcia pracy,
- system świetlny działa w oparciu o czujnik zbliżeniowy, który zamocowany jest w przedniej części rampy i lamp sygnalizacyjnych (czerwonych i zielonych) umieszczonych na zewnątrz i wewnątrz doku.
