Ręczna kładka przeładunkowa AMTR-I stosowana jestRęczna kładka przeładunkowa AMTR-I stosowana jestjako system przeładunkowy we wszelkiego rodzajuhalach i obiektach przemysłowych, gdzie nie ma możliwościinstalacji standardowej rampy hydraulicznej, aistnieje potrzeba dodatkowego stanowiska przeładunkowegonp. do rozładunków pojazdów z węższą skrzyniązaładunkową.
- Home
-
ProduktyPrzeznaczenieStandardowe koloryocynkWysokość550-650 mmSzerokość1200-2600 mmKarta katalogowa produktuPrzeznaczenie
Rampa AMTRV VARIO o zmiennej nośności została skonstruowana, aby zapewnić płynny załadunek i rozładunek, zarówno samochodów ciężarowych jak również dostawczych przy wykorzystaniu tej samej platformy przeładunkowej.
ZastosowanieSystemy przeładunkoweDługości nominalne3000, 3500, 4000 mmSzerokości nominalne2000 mmWysokości konstrukcji800/900/950 mmDługości nominalne najazdu1000 mmGrubość blachy8/10 mmNośność nominalna2/6 ton (20/60 kN)Zakresy pracy powyżej poziomu (A)od 0 do 415 mmStandardowe koloryRAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)Pojemność zbiornika7 dm3Ciśnienie pracy150 barMoc silnika1,5 kWNapięcie zasilania400 VNapięcie sterowania24 V DCRodzaj ochronyIP54Medium roboczeMOBIL DTE 10 EXCEL 15Sterowanie- układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający niezależny wysuw środkowej sekcji języka,
- język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
- układ hydrauliczny zamknięty,
- płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
- sterowanie czteroprzyciskowe AMTRV VARIO,
- intuicyjne sterowanie z obowiązkowym wyborem trybu pracy 20 kN lub 60 kN i przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
- istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
- istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
Długości nominalne najazdu1000 mmZakresy pracy poniżej poziomu (B)od 0 do 530 mmKarta katalogowa produktu - Współpraca
- Referencje
- Aktualności
- O nas
- Kariera
- Kontakt
- Sklep