Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U to rozwiązanie stosowane przy dokach przeładunkowych, będąc ich zewnętrzną częścią. StosowaneUszczelnienie mechaniczne AMTR-U to rozwiązanie stosowane przy dokach przeładunkowych, będąc ich zewnętrzną częścią. Stosowanejest przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrzapodczas przeładunku, ogranicza wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywanew różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Model AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dlanaczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.
System świetlny ZSD V1 oparty jest o czujnik zbliżeniowy, sygnalizację zewnętrzną złożoną ze światła zielonego i czerwonego informujących kierowcę o dotarciu w wyznaczone miejsce i konieczności zatrzymania pojazdu. Istnieje możliwość sprzęgnięcia systemu z bramą, przez co zyskujemy informację zwrotną o rozpoczęciu obsługi.
- zewnętrze światła informują kierowcę o odległości do doku, a wewnętrzne o podstawieniu pojazdu pod dok i możliwości rozpoczęcia pracy,
- system świetlny działa w oparciu o czujnik zbliżeniowy, który zamocowany jest w przedniej części rampy i lamp sygnalizacyjnych (czerwonych i zielonych) umieszczonych na zewnątrz i wewnątrz doku.
