• Polski (PL)
  • Deutsch (Deutschland)
  • English (United Kingdom)
adres
  • Polski (PL)
  • Deutsch (Deutschland)
  • English (United Kingdom)
  • Home
    • Rampy
    • Uszczelnienia
    • Pomosty i klapy
    • Domki przeładunkowe
    • Akcesoria
    • Sterowanie
    Rampa AMTRV-ESS z systemem oszczędzania energii |  AMTR System

    Rampa AMTRV - ESS

    30 wrzesień 2020 Rampy Leave a comment
    Leave review
    Przeznaczenie

    System ESS to idealne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo procesu dokowania jak również towarów i kierowcy, który nie musi opuszczać pojazdu bezpośrednio przed dokiem, aby otworzyć tył naczepy. Dodatkowym atutem systemu jest zmniejszenie w znaczący sposób kosztów, związanych z utratą energii potrzebnej do ogrzania lub schładzania hal magazynowych podczas załadunków, gdyż otwarcie bramy następuje po zadokowaniu i uszczelnieniu pojazdu.
    Pomost AMTRV- ESS stosowany jest nie tylko w wewnętrznych dokach załadunkowych, ale również w specjalnie przygotowanych zewnętrznych stanowiskach przeładunkowych z bramą i uszczelnieniem pneumatycznym, idealnie pasujących do rozwiązań stosowanych w mroźniach. W stanie spoczynku pomost obniżony względem poziomu 0, umożlwiając otwarcie drzwi naczepy tira po zadokowaniu.

    Zastosowanie
    Systemy przeładunkowe
    Długości nominalne
    2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
    Szerokości nominalne
    2000, 2250 mm
    Wysokości konstrukcji
    710 mm
    Długości nominalne najazdu
    500/1000 mm
    Grubość blachy
    8/10 mm
    Nośność nominalna
    6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
    Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
    od 0 do 275 mm
    Standardowe kolory
    RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
    Pojemność zbiornika
    2,5 dm3
    Ciśnienie pracy
    140 bar
    Moc silnika
    0,75 kW
    Napięcie zasilania
    400 V
    Napięcie sterowania
    24 V DC
    Rodzaj ochrony
    IP65
    Medium robocze
    MOBIL DTE 10 EXCEL 15
    Sterowanie
    • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający w pełni niezależny wysuw i wsuw języka,
    • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
    • układ hydrauliczny zamknięty,
    • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
    • intuicyjne sterowanie AMTRV - ESS z przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
    • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy.
    Długości nominalne najazdu
    500/1000 mm
    Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
    od 0 do -425mm
    Karta katalogowa produktu
    Pobierz
    Read More
    Rampa Przeładunkowa - AMTRK Basic & Heavy Duty - Hydrauliczna - Platforma Załadunkowa | AMTR System

    Rampa AMTRK - PRO

    30 wrzesień 2020 Rampy Leave a comment
    Leave review
    Przeznaczenie

    Rampa z językiem uchylnym to nowoczesne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnym i bezpiecznym przeładunku towarów. Rampa z wargą wychylną wyróżnia się niezawodnością oraz dostosowaniem do różnorodnych potrzeb logistycznych, dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii i solidnych materiałów. Rampa z wargą uchylną to doskonałe narzędzie dla firm poszukujących optymalnych rozwiązań w zarządzaniu procesami załadunku i rozładunku. 

    Zastosowanie
    Systemy przeładunkowe
    Długości nominalne
    2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
    Szerokości nominalne
    2000, 2250 mm
    Wysokości konstrukcji
    610 mm
    Długości nominalne najazdu
    400, 500 mm
    Grubość blachy
    6/8 mm - wersja Basic, 8/10 mm wersja Heavy Duty
    Nośność nominalna
    6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
    Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
    od 0 do 290 mm
    Standardowe kolory
    RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
    Pojemność zbiornika
    7 dm3
    Ciśnienie pracy
    130 bar
    Moc silnika
    1,1 kW
    Napięcie zasilania
    400 V
    Napięcie sterowania
    24 V DC
    Rodzaj ochrony
    IP65
    Medium robocze
    Mobil DTE 10 Excel 15
    Sterowanie
    • Układ napędowy, jaki ma rampa załadunkowa do TIRów, stanowi jeden siłownik hydrauliczny.
    • Język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego.
    • Układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary).
    • Płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku.
    • Sterowanie jednoprzyciskowe.
    • Zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona.
    • Jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji.
    • Istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy.
    Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
    od 0 do 350 mm
    Karta katalogowa produktu
    Pobierz
    Read More
    Produkty
  • Współpraca
  • Referencje
  • Aktualności
  • Strefa wiedzy
  • O nas
  • Kariera
  • Kontakt
  • Sklep

Aktualności(8)

Kariera(8)

Nasze rozwiązania(0)

Technologia(0)

Strefa wiedzy(10)

Kariera

Oferta pracy - Spawacz MIG/MAG – Ślusarz | AMTR System

Poszukujemy Spawacza MIG/MAG - Ślusarza

3 luty 2025 Kariera 1420 ViewsLeave a comment
Leave review
więcej
Oferta pracy - Specjalista ds. Gospodarki Magazynowej | AMTR System

Poszukujemy Specjalisty ds. Gospodarki Magazynowej

3 luty 2025 Kariera 1499 ViewsLeave a comment
Leave review
więcej
Oferta pracy - Operator Gilotyny - Ślusarz | AMTR System

Poszukujemy Operatora gilotyny - ślusarza

3 luty 2025 Kariera 1272 ViewsLeave a comment
Leave review
więcej
1 2 3
Zapisz się do newslettera
Zapisz się
informacje
  • Polityka Jakości
  • Polityka prywatności
  • Dotacje UE
social media
  • Facebook
  • Linkedin
  • Home
  • Produkty
  • Współpraca
  • Referencje
  • Aktualności
  • Strefa wiedzy
  • O nas
  • Kariera
  • Kontakt
  • Sklep
stworzone dzieki studiopulsar.pl
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej Polityka prywatności
akceptuję Cookies