Ręczna kładka przeładunkowa AMTR-I stosowana jestRęczna kładka przeładunkowa AMTR-I stosowana jestjako system przeładunkowy we wszelkiego rodzajuhalach i obiektach przemysłowych, gdzie nie ma możliwościinstalacji standardowej rampy hydraulicznej, aistnieje potrzeba dodatkowego stanowiska przeładunkowegonp. do rozładunków pojazdów z węższą skrzyniązaładunkową.
- Home
-
ProduktyPrzeznaczenieStandardowe koloryocynkWysokość550-650 mmSzerokość1200-2600 mmKarta katalogowa produktuPrzeznaczenie
System ECO to idealne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo procesu dokowania jak również towarówi kierowcy, który nie musi opuszczać pojazdu bezpośrednio przed dokiem, aby otworzyć tył naczepy. Dodatkowym atutem systemu jest zmniejszenie w znaczący sposób kosztów, związanych z utratą energii potrzebnej do ogrzania lub schładzania hal magazynowych podczas załadunków, gdyż otwarcie bramy następuje po zadokowaniu i uszczelnieniu pojazdu.
Pomost AMTRV ECO stosowany jest nie tylkow wewnętrznych dokach załadunkowych, ale równieżw specjalnie przygotowanych zewnętrznych stanowiskach przeładunkowych z bramą i uszczelnieniem pneumatycznym, idealnie pasujących do rozwiązań stosowanych w mroźniach. W stanie spoczynku pomost obniżony względem poziomu 0, umożlwiając otwarcie drzwi naczepy tira po zadokowaniu.ZastosowanieSystemy przeładunkoweDługości nominalne2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mmSzerokości nominalne2000, 2250 mmWysokości konstrukcji710 mmDługości nominalne najazdu500/1000 mmGrubość blachy8/10 mmNośność nominalna6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)Zakresy pracy powyżej poziomu (A)od 0 do 275 mmStandardowe koloryRAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)Pojemność zbiornika2,5 dm3Ciśnienie pracy140 barMoc silnika0,75 kWNapięcie zasilania400 VNapięcie sterowania24 V DCRodzaj ochronyIP54Medium roboczeMOBIL DTE 10 EXCEL 15Sterowanie- układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający w pełni niezależny wysuw i wsuw języka,
- język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
- układ hydrauliczny zamknięty,
- płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
- intuicyjne sterowanie AMTRV ECO z przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
- istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy.
Długości nominalne najazdu500/1000 mmZakresy pracy poniżej poziomu (B)od 0 do -425mmKarta katalogowa produktu - Współpraca
- Referencje
- Aktualności
- O nas
- Kariera
- Kontakt
- Sklep