Rampa AMTRV - PRO

Przeznaczenie

Rampa dostawcza z językiem wysuwnym to zaawansowane rozwiązanie stworzone z myślą o usprawnieniu procesów logistycznych w magazynach i centrach dystrybucyjnych. Rampa z wargą wysuwną została opracowana tak, aby sprostać wymaganiom intensywnej eksploatacji, oferując niezawodność i wygodę podczas załadunku oraz rozładunku towarów. Rampa do rozładunku tira została wyprodukowana za pomocą nowoczesnych technologii i materiałów wysokiej jakości.

Rampa z językiem wysuwnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiem widłowym pojazdów ciężarowych typu TIR. Jej cechą charakterystyczną jest warga wysuwna prowadzona na łożyskowych rolkach. Rampa hydrauliczna posiada znak CE. Pomost jezdny wykonany jest z blachy ryflowanej o grubości 8/10 mm. Został zintegrowany z zabezpieczeniem serwisowym i połączony w tylnej części z ramą rampy za pomocą zawiasów. Pełne bezpieczeństwo użytkowania zapewniają: powierzchnia antypoślizgowa, ochrona stóp na całej długości pomostu oraz w pełnym zakresie podnoszenia rampy. Możliwe są różne sposoby osadzenia pomostów w fundamencie. Sprawdź dostępne wymiary rampy przeładunkowej poniżej.

W naszej ofercie znajduje się także rampa przeładunkowa AMTRK Basic & Heavy Duty, czyli rampa przeładunkowa z językiem uchylnym.

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Długości nominalne

2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm

Szerokości nominalne

2000, 2250 mm

Wysokości konstrukcji

710 mm

Długości nominalne najazdu

500, 1000 mm

Grubość blachy

8/10 mm

Nośność nominalna

6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)

Zakresy pracy powyżej poziomu (A)

od 0 do 280 mm

Zakresy pracy poniżej poziomu (B)

od - 410 mm do 0

Standardowe kolory

RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

  • instalacja elektryczna
  • instalacja hydrauliczna
  • skrzynka sterująca
  • język uchylny w wersji prostej
  • pomost lakierowany RAL 9005
  • deklaracja zgodności CE
  • rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach i nośnościach,
  • warga wysuwna długości 1000 mm,
  • dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
  • elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RAL lub ocynkowane ogniowo,
  • kształt wargi wysuwnej inny niż standard,
  • zwykłe lub wzmocnione odboje o niestandardowych rozmiarach amortyzujące uderzenie,
  • doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
  • lakierowanie proszkowe,

Język rampy przeładunkowej AMTRV-PRO

Rampa załadunkowa AMTRV-PRO posiada język zrobiony z wysokiej jakości blachy łezkowej o grubości 12 mm, wyposażona jest w wytrzymały, niezawodny oraz bezobsługowy mechanizm wysuwający. Dodatkowo język fazowany jest o 40 mm, co zapobiega uszkodzeniom kół w urządzeniach przeładunkowych.

Rodzaje języków

Rampa przeładunkowa ma język, który decyduje o jej funkcjonalności i dostosowaniu do specyficznych potrzeb przeładunku. Rampa z wargą wysuwną może być wyposażona w jeden z dwóch rodzajów języków – prosty i ukośny – z których każdy został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu maksymalnej wygody, bezpieczeństwa i efektywności pracy. Wybór odpowiedniego typu języka zależy od rodzaju pojazdów oraz charakterystyki przeładunku.

To standardowe wykonanie przeznaczone jest dla większości typów przeładunku pojazdów o najczęściej spotykanych rozmiarach.

Cechy charakterystyczne:

  • język wykonany z blachy łezkowej 12 mm,
  • zabezpieczenie przed poślizgiem,
  • większa przyczepność wózka widłowego,
  • ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek, a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.

Cechy charakterystyczne:

  • język wykonany z blachy łezkowej o grubości 12 mm,
  • zabezpieczenie przed poślizgiem,
  • większa przyczepność wózka widłowego,
  • ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

okucia doków

Główną funkcją okucia jest umożliwienie połączenia rampy przeładunkowej z dokiem. Okucie, które posiada rampa przeładunkowa, jest bezpośrednio zalewane betonem.

Sterowanie

  • układ napędowy rampy stanowi jeden siłownik hydrauliczny
  • język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego
  • układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary)
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku
  • sterowanie jednoprzyciskowe
  • zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona
  • jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy

Pojemność zbiornika

7 dm3

Ciśnienie pracy

200 bar

Moc silnika

1,5 kW

Napięcie zasilania

400 V

Napięcie sterowania

24 V DC

Rodzaj ochrony

IP65

Medium robocze

MOBIL DTE 10 EXCEL 15

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.