Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U stosowane jest przy dokach przeładunkowych, jest ich zewnętrzną częścią. Uszczelnienia przemysłowe mechaniczne wykorzystywane są przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrza podczas przeładunku. Uszczelnienia bramowe i dokowe ograniczają wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywane w różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Uszczelnienie standardowe AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.
- instalacja elektryczna
- instalacja hydrauliczna
- skrzynka sterująca
- język uchylny w wersji prostej
- pomost lakierowany RAL 9005
- deklaracja zgodności CE
- rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach i nośnościach,
- warga wysuwna długości 1000 mm,
- dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
- elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RAL lub ocynkowane ogniowo,
- kształt wargi wysuwnej inny niż standard,
- zwykłe lub wzmocnione odboje o niestandardowych rozmiarach amortyzujące uderzenie,
- doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
- lakierowanie proszkowe,
Język rampy przeładunkowej AMTRV-PRO
Rampa załadunkowa AMTRV-PRO posiada język zrobiony z wysokiej jakości blachy łezkowej o grubości 12 mm, wyposażona jest w wytrzymały, niezawodny oraz bezobsługowy mechanizm wysuwający. Dodatkowo język fazowany jest o 40 mm, co zapobiega uszkodzeniom kół w urządzeniach przeładunkowych.
Rodzaje języków
Rampa przeładunkowa ma język, który decyduje o jej funkcjonalności i dostosowaniu do specyficznych potrzeb przeładunku. Rampa z wargą wysuwną może być wyposażona w jeden z dwóch rodzajów języków – prosty i ukośny – z których każdy został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu maksymalnej wygody, bezpieczeństwa i efektywności pracy. Wybór odpowiedniego typu języka zależy od rodzaju pojazdów oraz charakterystyki przeładunku.
To standardowe wykonanie przeznaczone jest dla większości typów przeładunku pojazdów o najczęściej spotykanych rozmiarach.
Cechy charakterystyczne:
- język wykonany z blachy łezkowej 12 mm,
- zabezpieczenie przed poślizgiem,
- większa przyczepność wózka widłowego,
- ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek, a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.
Cechy charakterystyczne:
- język wykonany z blachy łezkowej o grubości 12 mm,
- zabezpieczenie przed poślizgiem,
- większa przyczepność wózka widłowego,
- ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

okucia doków
Główną funkcją okucia jest umożliwienie połączenia rampy przeładunkowej z dokiem. Okucie, które posiada rampa przeładunkowa, jest bezpośrednio zalewane betonem.


