Klapa przeładunkowa AMTR-J

Przeznaczenie

Klapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, nieKlapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, niewymaga wcześniejszego przygotowania gniazda doku i może być instalowana wszędzie tam, gdzie nie ma możliwości montażu rampy hydraulicznej. Prostota jej budowyzapewnia długą żywotność, a do obsługi nie jest wymagane zasilanie elektryczne.

Standardowe parametry techniczne*

Długości nominalne

1500 mm

Szerokości nominalne

1500 mm

Standardowe kolory

RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)

AMTR 1000x1500

Szerokość 1000 mm |Długość 1500 mm

AMTR 1500x1000

Szerokość 1500 mm |Długość 1000 mm

AMTR 1500x1200

Szerokość 1500 mm |Długość 1200 mm

AMTR 1500x1500

Szerokość 1500 mm |Długość 1500 mm

AMTR 2000x1200

Szerokość 2000 mm |Długość 1200 mm

AMTR 2000x1500

Szerokość 2000 mm |Długość 1500 mm

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

Płyta przejazdowa klapy AMTR-J wykonana jest ze stalowej blachy ryflowanej 6/8 mm, a całość została oparta na ramie z profili stalowych. Konstrukcja wykonana w tenPłyta przejazdowa klapy AMTR-J wykonana jest ze stalowej blachy ryflowanej 6/8 mm, a całość została oparta na ramie z profili stalowych. Konstrukcja wykonana w tensposób zapewnia nośność na poziomie 40 kN. Klapa przeładunkowa AMTR-J nie wymaga zewnętrznego zasilania elektrycznego, a do jej obsługi wykorzystywany jestsystem sprężyn wspomagający zarówno jej składanie, jak i bezpieczne opuszczanie na pomost obsługiwanego pojazdu.

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.