Rampa AMTRV - ESS

Przeznaczenie

System ESS to idealne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo procesu dokowania jak również towarów i kierowcy, który nie musi opuszczać pojazdu bezpośrednio przed dokiem, aby otworzyć tył naczepy. Dodatkowym atutem systemu jest zmniejszenie w znaczący sposób kosztów, związanych z utratą energii potrzebnej do ogrzania lub schładzania hal magazynowych podczas załadunków, gdyż otwarcie bramy następuje po zadokowaniu i uszczelnieniu pojazdu.
Pomost AMTRV- ESS stosowany jest nie tylko w wewnętrznych dokach załadunkowych, ale również w specjalnie przygotowanych zewnętrznych stanowiskach przeładunkowych z bramą i uszczelnieniem pneumatycznym, idealnie pasujących do rozwiązań stosowanych w mroźniach. W stanie spoczynku pomost obniżony względem poziomu 0, umożlwiając otwarcie drzwi naczepy tira po zadokowaniu.

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Długości nominalne

2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm

Szerokości nominalne

2000, 2250 mm

Wysokości konstrukcji

710 mm

Długości nominalne najazdu

500/1000 mm

Długości nominalne najazdu

500/1000 mm

Grubość blachy

8/10 mm

Nośność nominalna

6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)

Zakresy pracy powyżej poziomu (A)

od 0 do 275 mm

Zakresy pracy poniżej poziomu (B)

od 0 do -425mm

Standardowe kolory

RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

  • instalacja elektryczna
  • instalacja hydrauliczna
  • skrzynka sterująca
  • język wysuwny trójdzielony,
  • pomost lakierowany RAL 9005
  • deklaracja zgodności CE
  • rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach,
  • dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
  • elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RAL lub ocynkowane ogniowo,
  • zwykłe lub wzmocnione odboje o niestandardowych rozmiarach amortyzujące uderzenie,
  • doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
  • lakierowanie proszkowe.
  • zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego (zatrzyma się w aktualnej pozycji),
  • boczne czarno-żółte oznaczenie miejsc niebezpiecznych,
  • ochrona stóp na całej długości pomostu.

Rodzaje języków

To standardowe wykonanie przeznaczone jest dla większości typów przeładunku pojazdów o najczęściej spotykanych rozmiarach.

Cechy charakterystyczne:

  • język wykonany z blachy łezkowej 12 mm
  • zabezpieczenie przed poślizgiem
  • większa przyczepność wózka widłowego
  • ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku

Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek,

a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.

okucia doków

Główną funkcją okucia jest umożliwienie połączenia rampy przeładunkowej z dokiem.
Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.

Sterowanie

  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający w pełni niezależny wysuw i wsuw języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • intuicyjne sterowanie AMTRV - ESS z przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy.

Pojemność zbiornika

2,5 dm3

Ciśnienie pracy

140 bar

Moc silnika

0,75 kW

Napięcie zasilania

400 V

Napięcie sterowania

24 V DC

Rodzaj ochrony

IP65

Medium robocze

MOBIL DTE 10 EXCEL 15

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.