Przeznaczenie
System ESS to idealne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo procesu dokowania jak również towarówi kierowcy, który nie musi opuszczać pojazdu bezpośrednio przed dokiem, aby otworzyć tył naczepy. Dodatkowym atutem systemu jest zmniejszenie w znaczący sposób kosztów, związanych z utrata energii potrzebnej do ogrzania lub schładzania hal magazynowych podczas załadunków, gdyż otwarcie bramy następuje po zadokowaniu i uszczelnieniu pojazdu.
Pomost AMTRV-ESS stosowany jest nie tylkow wewnętrznych dokach załadunkowych, ale równieżw specjalnie przygotowanych zewnętrznych stanowiskach przeładunkowych z bramą i uszczelnieniem pneumatycznym, idealnie pasujących do rozwiązań stosowanych w mroźniach. W stanie spoczynku pomost obniżony względem poziomu 0, umożlwiający otwarcie drzwi naczepy tira po zadokowaniu.
Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
710 mm
Długości nominalne najazdu
500/1000 mm
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 275 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
2,5 dm3
Napięcie sterowania
24 V DC
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
- układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający w pełni niezależny wysuw i wsuw języka,
- język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
- układ hydrauliczny zamknięty,
- płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
- intuicyjne sterowanie AMTRV-ESS z przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
- istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy.
Długości nominalne najazdu
500/1000 mm
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do -425mm
Karta katalogowa produktu