Rampa AMTRK - PRO

Przeznaczenie

Rampa z językiem uchylnym to nowoczesne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnym i bezpiecznym przeładunku towarów. Rampa z wargą wychylną wyróżnia się niezawodnością oraz dostosowaniem do różnorodnych potrzeb logistycznych, dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii i solidnych materiałów. Rampa z wargą uchylną to doskonałe narzędzie dla firm poszukujących optymalnych rozwiązań w zarządzaniu procesami załadunku i rozładunku. 

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Długości nominalne

2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm

Szerokości nominalne

2000, 2250 mm

Wysokości konstrukcji

610 mm

Długości nominalne najazdu

400, 500 mm

Grubość blachy

6/8 mm - wersja Basic, 8/10 mm wersja Heavy Duty

Nośność nominalna

6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)

Zakresy pracy powyżej poziomu (A)

od 0 do 290 mm

Zakresy pracy poniżej poziomu (B)

od 0 do 350 mm

Standardowe kolory

RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

  • instalacja elektryczna
  • instalacja hydrauliczna
  • skrzynka sterująca
  • język uchylny w wersji prostej
  • pomost lakierowany RAL 9005
  • deklaracja zgodności CE
  • rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach i nośnościach,rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach i nośnościach,
  • warga uchylna długości 500 mm,
  • dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
  • elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RALlub ocynkowane ogniowo,
  • kształt wargi uchylnej inny niż standard,
  • zwykłe lub wzmocnione odboje amortyzujące uderzenie,
  • rampa w wersji izolowanej termicznie,
  • doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
  • lakierowanie proszkowe
  • konstrukcja rampy oraz wszystkie elementy hydrauliki wykonane zestali kwasoodpornej

Język rampy rozładunkowej AMTRK-PRO

Rampa rozładunkowa jest wyposażona w klapę z językiem wychylnym zrobioną z wysokiej jakości blachy łezkowej o grubości 12 mm i posiada niezawodny, działający nawet przy dużych zanieczyszczeniach układ zawiasów. Dodatkowo klapa fazowana jest o 40 mm, co zapobiega uszkodzeniom kół w urządzeniach przeładunkowych.

Rodzaje języków

To standardowe wykonanie przeznaczone jest dla większości typów przeładunku pojazdów o najczęściej spotykanych rozmiarach. Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek, a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.

Cechy charakterystyczne:

  • język wykonany z blachy 12 mm,
  • zabezpieczenie przed poślizgiem,
  • większa przyczepność wózka widłowego,
  • ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek, a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.

Cechy charakterystyczne:

  • język wykonany z blachy 12 mm,
  • zabezpieczenie przed poślizgiem,
  • większa przyczepność wózka widłowego,
  • ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

To rozwiązanie składa się z części zasadniczej oraz dwóch skrajnych segmentów o maksymalnej szerokości 250 mm.

Cechy charakterystyczne:

  • język wykonany z blachy 12 mm,
  • zabezpieczenie przed poślizgiem,
  • większa przyczepność wózka widłowego,
  • ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

okucia doków

Rampa rozładowcza łączy się z dokiem za pomocą okucia - jest to jego główna funkcja.

Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.

Sterowanie

  • Układ napędowy, jaki ma rampa załadunkowa do TIRów, stanowi jeden siłownik hydrauliczny.
  • Język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego.
  • Układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary).
  • Płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku.
  • Sterowanie jednoprzyciskowe.
  • Zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona.
  • Jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji.
  • Istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy.

Pojemność zbiornika

7 dm3

Ciśnienie pracy

130 bar

Moc silnika

1,1 kW

Napięcie zasilania

400 V

Napięcie sterowania

24 V DC

Rodzaj ochrony

IP65

Medium robocze

Mobil DTE 10 Excel 15

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.