Klapa sprężynowa AMTR-J to idealne rozwiązanie dla firm obsługujących mniejsze pojazdy dostawcze, które poszukują prostego i efektywnego systemu przeładunkowego. Dzięki kompaktowym rozmiarom i łatwemu montażowi, klapa przeładunkowa AMTR-J sprawdza się w miejscach, gdzie instalacja tradycyjnych ramp hydraulicznych jest niemożliwa. Jej konstrukcja eliminuje potrzebę przygotowania gniazda doku, co pozwala na szybkie wdrożenie w niemal każdym magazynie. Produkt ten wyróżnia się trwałością i niskimi kosztami eksploatacji, co czyni go atrakcyjnym dla przedsiębiorstw logistycznych.
- instalacja elektryczna
- instalacja hydrauliczna
- skrzynka sterująca
- język uchylny w wersji prostej
- pomost lakierowany RAL 9005
- deklaracja zgodności CE
- rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach i nośnościach,rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach i nośnościach,
- warga uchylna długości 500 mm,
- dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
- elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RALlub ocynkowane ogniowo,
- kształt wargi uchylnej inny niż standard,
- zwykłe lub wzmocnione odboje amortyzujące uderzenie,
- rampa w wersji izolowanej termicznie,
- doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
- lakierowanie proszkowe
- konstrukcja rampy oraz wszystkie elementy hydrauliki wykonane zestali kwasoodpornej
Język rampy rozładunkowej AMTRK-PRO
Rampa rozładunkowa jest wyposażona w klapę z językiem wychylnym zrobioną z wysokiej jakości blachy łezkowej o grubości 12 mm i posiada niezawodny, działający nawet przy dużych zanieczyszczeniach układ zawiasów. Dodatkowo klapa fazowana jest o 40 mm, co zapobiega uszkodzeniom kół w urządzeniach przeładunkowych.
Rodzaje języków
To standardowe wykonanie przeznaczone jest dla większości typów przeładunku pojazdów o najczęściej spotykanych rozmiarach. Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek, a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.
Cechy charakterystyczne:
- język wykonany z blachy 12 mm,
- zabezpieczenie przed poślizgiem,
- większa przyczepność wózka widłowego,
- ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek, a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.
Cechy charakterystyczne:
- język wykonany z blachy 12 mm,
- zabezpieczenie przed poślizgiem,
- większa przyczepność wózka widłowego,
- ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

To rozwiązanie składa się z części zasadniczej oraz dwóch skrajnych segmentów o maksymalnej szerokości 250 mm.
Cechy charakterystyczne:
- język wykonany z blachy 12 mm,
- zabezpieczenie przed poślizgiem,
- większa przyczepność wózka widłowego,
- ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

okucia doków
Rampa rozładowcza łączy się z dokiem za pomocą okucia - jest to jego główna funkcja.
Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.


