Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U to rozwiązanie stosowane przy dokach przeładunkowych, będąc ich zewnętrzną częścią. StosowaneUszczelnienie mechaniczne AMTR-U to rozwiązanie stosowane przy dokach przeładunkowych, będąc ich zewnętrzną częścią. Stosowanejest przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrzapodczas przeładunku, ogranicza wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywanew różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Model AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dlanaczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.
- instalacja elektryczna
- instalacja hydrauliczna
- skrzynka sterująca
- język uchylny w wersji prostej
- pomost lakierowany RAL 9005
- deklaracja zgodności CE
- rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach i nośnościach,
- warga wysuwna długości 1000 mm,
- dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
- elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RAL lub ocynkowane ogniowo,
- kształt wargi wysuwnej inny niż standard,
- zwykłe lub wzmocnione odboje o niestandardowych rozmiarach amortyzujące uderzenie,
- doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
- lakierowanie proszkowe,
- konstrukcja rampy oraz wszystkie elementy hydrauliki wykonane ze stali kwasoodpornej.
język rampy AMTRv-PRO
Język rampy AMTRV-PRO zrobiony jest z wysokiej jakości blachy łezkowej o grubości 12 mm, wyposażona w wytrzymały, niezawodny oraz bezobsługowy mechanizm wysuwający. Dodatkowo język fazowany jest o 40 mm, co zapobiega uszkodzeniom kół w urządzeniach przeładunkowych.
Rodzaje języków
To standardowe wykonanie przeznaczone jest dla większości typów przeładunku pojazdów o najczęściej spotykanych rozmiarach.
Cechy charakterystyczne:
- język wykonany z blachy łezkowej 12 mm
- zabezpieczenie przed poślizgiem
- większa przyczepność wózka widłowego
- ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku
Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek,
a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.
okucia doków
Główną funkcją okucia jest umożliwienie połączenia rampy przeładunkowej z dokiem.
Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.