Rampa AMTRK-PRO

Przeznaczenie

Rampa z językiem wychylnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiem widłowym pojazdów ciężarowych typu TIR. Rampa wyposażona jest w wychylny język, który zapewnia szybki i bezpieczny załadunek. Rampa posiada znak CE. Pomost jezdny wykonany jest z blachy ryflowanej o grubości 6/8 mm. Został zintegrowany z podporą serwisową i połączony w tylnej części rampy za pomocą zawiasów. Pełne bezpieczeństwo użytkowania zapewniają: powierzchnia antypoślizgowa, ochrona stóp na całej długości pomostu oraz w pełnym zakresie podnoszenia rampy. Możliwe są różne sposoby osadzenia pomostów w fundamencie.

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Długości nominalne

2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm

Szerokości nominalne

2000, 2250 mm

Wysokości konstrukcji

610 mm

Długości nominalne najazdu

400, 500 mm

Grubość blachy

(w zależności od nośności)

Nośność nominalna

6-12 ton (60-120 kN)

Zakresy pracy powyżej poziomu

od 0 do 430 mm

Standardowe kolory

RAL 9005 RAL 7042 RAL 5010 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

  • instalacja elektryczna
  • instalacja hydrauliczna
  • skrzynka sterująca
  • język uchylny w wersji prostej
  • pomost lakierowany RAL 9005
  • deklaracja zgodności CE
  • rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach i nośnościach
  • warga uchylna długości 500 mm
  • dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy
  • elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RAL lub ocynkowana ogniowo
  • konstrukcja rampy oraz wszystkie elementy hydrauliki są wykonane ze stali kwasoodpornej
  • kształt wargi uchylnej inny niż standard
  • zwykłe lub wzmocnione odboje o niestandardowych rozmiarach amortyzujące uderzenie
  • rampa w wersji izolowanej termicznie
  • doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu

język rampy AMTRK-PRO

Klapa rampy z językiem wychylnym AMTRK-PRO zrobiona jest z wysokiej jakości blachy łezkowej o grubości 12 mm i posiada niezawodny, działający nawet przy dużych zanieczyszczeniach układ zawiasów. Dodatkowo klapa fazowana jest o 40 mm, co zapobiega uszkodzeniom kół w urządzeniach przeładunkowych.

Rodzaje języków

To standardowe wykonanie przeznaczone jest dla większości typów przeładunku pojazdów o najczęściej spotykanych rozmiarach. Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek, a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.

Cechy charakterystyczne:

  • język wykonany z blachy 12 mm
  • zabezpieczenie przed poślizgiem
  • większa przyczepność wózka widłowego
  • ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku

Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek,

a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.

To rozwiązanie składa się z części zasadniczej oraz dwóch

skrajnych segmentów o maksymalnej szerokości 250 mm.

Sterowanie

  • układ napędowy rampy stanowi jeden siłownik hydrauliczny
  • język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego
  • układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary)
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku
  • sterowanie jednoprzyciskowe
  • zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona
  • jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy

Pojemność zbiornika

6 dm3

Ciśnienie pracy

140 bar

Moc silnika

1,1 kW

Napięcie zasilania

230/400 V AC

Napięcie sterowania

24 V DC

Rodzaj ochrony

IP54

Medium robocze

Olej mineralny TELLUS T-15 lub RANDO HDZ- 15

Okucie doku

Główną funkcją okucia jest umożliwienie połączenia rampy przeładunkowej z dokiem.
Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.