Klapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, nieKlapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, niewymaga wcześniejszego przygotowania gniazda doku i może być instalowana wszędzie tam, gdzie nie ma możliwości montażu rampy hydraulicznej. Prostota jej budowyzapewnia długą żywotność, a do obsługi nie jest wymagane zasilanie elektryczne.
- instalacja elektryczna
- instalacja hydrauliczna
- skrzynka sterująca
- język uchylny w wersji prostej
- pomost lakierowany RAL 9005
- deklaracja zgodności CE
- rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach i nośnościach,rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach i nośnościach,
- warga uchylna długości 500 mm,
- dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
- elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RALlub ocynkowane ogniowo,
- kształt wargi uchylnej inny niż standard,
- zwykłe lub wzmocnione odboje o niestandardowych rozmiarachamortyzujące uderzenie,
- rampa w wersji izolowanej termicznie,
- doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
- lakierowanie proszkowe
- konstrukcja rampy oraz wszystkie elementy hydrauliki wykonane zestali kwasoodpornej
język rampy AMTRK-PRO
Klapa rampy z językiem wychylnym AMTRK-PRO zrobiona jest z wysokiej jakości blachy łezkowej o grubości 12 mm i posiada niezawodny, działający nawet przy dużych zanieczyszczeniach układ zawiasów. Dodatkowo klapa fazowana jest o 40 mm, co zapobiega uszkodzeniom kół w urządzeniach przeładunkowych.
Rodzaje języków
To standardowe wykonanie przeznaczone jest dla większości typów przeładunku pojazdów o najczęściej spotykanych rozmiarach. Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek, a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.
Cechy charakterystyczne:
- język wykonany z blachy 12 mm
- zabezpieczenie przed poślizgiem
- większa przyczepność wózka widłowego
- ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku

Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek,
a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.

To rozwiązanie składa się z części zasadniczej oraz dwóch
skrajnych segmentów o maksymalnej szerokości 250 mm.

okucia doków
Główną funkcją okucia jest umożliwienie połączenia rampy przeładunkowej z dokiem.
Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.


