Rampa AMTRV-CD

Przeznaczenie

Rampa AMTRV-CD o zmiennej nośności, skonstruowana, aby zapewnić płynnyRampa AMTRV-CD o zmiennej nośności, skonstruowana, aby zapewnić płynnyzaładunek i rozładunek, zarówno samochodów ciężarowych jak również dostawczychprzy wykorzystaniu tej samej platformy przeładunkowej.

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Długości nominalne

3000, 3500, 4000 mm

Szerokości nominalne

2000 mm

Wysokości konstrukcji

800 mm

Długości nominalne najazdu

500, 1000 mm

Długości nominalne najazdu

500, 1000 mm

Grubość blachy

8/10 mm

Nośność nominalna

2/6 ton (20/60 kN)

Zakresy pracy powyżej poziomu (A)

od 0 do 415 mm

Zakresy pracy poniżej poziomu (B)

od 0 do 530 mm

Standardowe kolory

RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

  • instalacja elektryczna
  • instalacja hydrauliczna
  • skrzynka sterująca
  • język wysuwny trójdzielony,
  • pomost lakierowany RAL 9005
  • deklaracja zgodności CE
  • rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach,
  • dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
  • elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RAL lub ocynkowane ogniowo,
  • zwykłe lub wzmocnione odboje o niestandardowych rozmiarach amortyzujące uderzenie,
  • doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
  • lakierowanie proszkowe,
  • konstrukcja rampy oraz wszystkie elementy hydrauliki wykonane ze stali kwasoodpornej.
  • zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego (zatrzyma się w aktualnej pozycji),
  • boczne czarno-żółte oznaczenie miejsc niebezpiecznych,
  • ochrona stóp na całej długości pomostu.

Rodzaje języków

Język teleskopowy w rampie AMTRV-CD wykonany jest z wysokiej jakości

blachy ryflowanej o grubości 12 mm (12/14) oraz wyposażony w specjalny,

trwały, odporny na zanieczyszczenia i bezobsługowy mechanizm wysuwu.

System prostych, wysokiej trwałości ślizgów zapewnia jego cichą i bezawaryjną

pracę. Język rampy AMTRV-CD ma budowę segmentową, pozwalającą

na obsługę pojazdów różnego typ, w zależności od wybranego trybu pracy.

okucia doków

Główną funkcją okucia jest umożliwienie połączenia rampy przeładunkowej z dokiem.
Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.

Sterowanie

  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający niezależny wysuw środkowej sekcji języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • sterowanie czteroprzyciskowe AMTRV-CD,
  • intuicyjne sterowanie z obowiązkowym wyborem trybu pracy 20 kN lub 60 kN i przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,

Pojemność zbiornika

7 dm3

Ciśnienie pracy

150 bar

Moc silnika

1,5 kW

Napięcie zasilania

230/400 V AC

Napięcie sterowania

24 V DC

Rodzaj ochrony

IP54

Medium robocze

MOBIL DTE 10 EXCEL 15

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.