Ręczna kładka przeładunkowa AMTR-I stosowana jestRęczna kładka przeładunkowa AMTR-I stosowana jestjako system przeładunkowy we wszelkiego rodzajuhalach i obiektach przemysłowych, gdzie nie ma możliwościinstalacji standardowej rampy hydraulicznej, aistnieje potrzeba dodatkowego stanowiska przeładunkowegonp. do rozładunków pojazdów z węższą skrzyniązaładunkową.
- instalacja elektryczna
- instalacja hydrauliczna
- skrzynka sterująca
- język wysuwny trójdzielony,
- pomost lakierowany RAL 9005
- deklaracja zgodności CE
- rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach,
- dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
- elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RAL lub ocynkowane ogniowo,
- zwykłe lub wzmocnione odboje o niestandardowych rozmiarach amortyzujące uderzenie,
- doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
- lakierowanie proszkowe,
- konstrukcja rampy oraz wszystkie elementy hydrauliki wykonane ze stali kwasoodpornej.
- zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego (zatrzyma się w aktualnej pozycji),
- boczne czarno-żółte oznaczenie miejsc niebezpiecznych,
- ochrona stóp na całej długości pomostu.
Rodzaje języków
Język teleskopowy w rampie AMTRV-CD wykonany jest z wysokiej jakości
blachy ryflowanej o grubości 12 mm (12/14) oraz wyposażony w specjalny,
trwały, odporny na zanieczyszczenia i bezobsługowy mechanizm wysuwu.
System prostych, wysokiej trwałości ślizgów zapewnia jego cichą i bezawaryjną
pracę. Język rampy AMTRV-CD ma budowę segmentową, pozwalającą
na obsługę pojazdów różnego typ, w zależności od wybranego trybu pracy.

okucia doków
Główną funkcją okucia jest umożliwienie połączenia rampy przeładunkowej z dokiem.
Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.


