Klapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, nieKlapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, niewymaga wcześniejszego przygotowania gniazda doku i może być instalowana wszędzie tam, gdzie nie ma możliwości montażu rampy hydraulicznej. Prostota jej budowyzapewnia długą żywotność, a do obsługi nie jest wymagane zasilanie elektryczne.
- instalacja elektryczna
- instalacja hydrauliczna
- skrzynka sterująca
- język wysuwny trójdzielony,
- pomost lakierowany RAL 9005
- deklaracja zgodności CE
- rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach,
- dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
- elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RAL lub ocynkowane ogniowo,
- zwykłe lub wzmocnione odboje o niestandardowych rozmiarach amortyzujące uderzenie,
- doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
- lakierowanie proszkowe.
- zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego (zatrzyma się w aktualnej pozycji),
- boczne czarno-żółte oznaczenie miejsc niebezpiecznych,
- ochrona stóp na całej długości pomostu.
Rodzaje języków
To standardowe wykonanie przeznaczone jest dla większości typów przeładunku pojazdów o najczęściej spotykanych rozmiarach.
Cechy charakterystyczne:
- język wykonany z blachy łezkowej 12 mm
- zabezpieczenie przed poślizgiem
- większa przyczepność wózka widłowego
- ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku

Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek,
a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.

okucia doków
Główną funkcją okucia jest umożliwienie połączenia rampy przeładunkowej z dokiem.
Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.

