Klapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, nieKlapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, niewymaga wcześniejszego przygotowania gniazda doku i może być instalowana wszędzie tam, gdzie nie ma możliwości montażu rampy hydraulicznej. Prostota jej budowyzapewnia długą żywotność, a do obsługi nie jest wymagane zasilanie elektryczne.
- Home
-
ProduktyPrzeznaczenieStandardowe koloryRAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)AMTR 1000x1500Szerokość 1000 mm |Długość 1500 mmAMTR 1500x1000Szerokość 1500 mm |Długość 1000 mmAMTR 1500x1200Szerokość 1500 mm |Długość 1200 mmAMTR 1500x1500Szerokość 1500 mm |Długość 1500 mmAMTR 2000x1200Szerokość 2000 mm |Długość 1200 mmAMTR 2000x1500Szerokość 2000 mm |Długość 1500 mmKarta katalogowa produktuPrzeznaczenie
System ESS to idealne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo procesu dokowania jak również towarówi kierowcy, który nie musi opuszczać pojazdu bezpośrednio przed dokiem, aby otworzyć tył naczepy. Dodatkowym atutem systemu jest zmniejszenie w znaczący sposób kosztów, związanych z utrata energii potrzebnej do ogrzania lub schładzania hal magazynowych podczas załadunków, gdyż otwarcie bramy następuje po zadokowaniu i uszczelnieniu pojazdu.
Pomost AMTRV-ESS stosowany jest nie tylkow wewnętrznych dokach załadunkowych, ale równieżw specjalnie przygotowanych zewnętrznych stanowiskach przeładunkowych z bramą i uszczelnieniem pneumatycznym, idealnie pasujących do rozwiązań stosowanych w mroźniach. W stanie spoczynku pomost obniżony względem poziomu 0, umożlwiający otwarcie drzwi naczepy tira po zadokowaniu.ZastosowanieSystemy przeładunkoweDługości nominalne2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mmSzerokości nominalne2000, 2250 mmWysokości konstrukcji710 mmDługości nominalne najazdu1000 mmGrubość blachy8/10 mmNośność nominalna6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)Standardowe koloryRAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)Pojemność zbiornika7 dm3Ciśnienie pracy140 barMoc silnika0,75 kWNapięcie zasilania230/400 V ACNapięcie sterowania24 V DCRodzaj ochronyIP54Medium roboczeMOBIL DTE 10 EXCEL 15Sterowanie- układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający w pełni niezależny wysuw i wsuw języka,
- język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
- układ hydrauliczny zamknięty,
- płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
- intuicyjne sterowanie AMTRV-ESS z przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
- istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy.
Karta katalogowa produktu - Współpraca
- Referencje
- Aktualności
- O nas
- Kariera
- Kontakt
- Sklep