Klapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, nieKlapa sprężynowa AMTR-J przeznaczona jest głównie do obsługi mniejszych pojazdów dostawczych. Dzięki niewielkim gabarytom i prostemu systemowi montażu, niewymaga wcześniejszego przygotowania gniazda doku i może być instalowana wszędzie tam, gdzie nie ma możliwości montażu rampy hydraulicznej. Prostota jej budowyzapewnia długą żywotność, a do obsługi nie jest wymagane zasilanie elektryczne.
- Home
-
ProduktyPrzeznaczenieStandardowe koloryRAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)AMTR 1000x1500Szerokość 1000 mm |Długość 1500 mmAMTR 1500x1000Szerokość 1500 mm |Długość 1000 mmAMTR 1500x1200Szerokość 1500 mm |Długość 1200 mmAMTR 1500x1500Szerokość 1500 mm |Długość 1500 mmAMTR 2000x1200Szerokość 2000 mm |Długość 1200 mmAMTR 2000x1500Szerokość 2000 mm |Długość 1500 mmKarta katalogowa produktuPrzeznaczenie
Rampa z językiem wysuwnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiemRampa z językiem wysuwnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiemwidłowym pojazdów ciężarowych typu TIR. Jej cechą charakterystyczną jest wargawysuwna prowadzona na łożyskowych rolkach. Rampa posiada znak CE. Pomostjezdny wykonany jest z blachy ryflowanej o grubości 8/10 mm. Został zintegrowanyz zabezpieczeniem serwisowy i połączony w tylnej części z ramą rampy za pomocązawiasów. Pełne bezpieczeństwo użytkowania zapewniają: powierzchnia antypoślizgowa,ochrona stóp na całej długości pomostu oraz w pełnym zakresie podnoszeniarampy. Możliwe są różne sposoby osadzenia pomostów w fundamencie.
ZastosowanieSystemy przeładunkoweDługości nominalne2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mmSzerokości nominalne2000, 2250 mmWysokości konstrukcji710 mmGrubość blachy8/10 mmNośność nominalna6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)Zakresy pracy powyżej poziomu (A)od 0 do 280 mmStandardowe koloryRAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)Pojemność zbiornika7 dm3Ciśnienie pracy200 barMoc silnika1,5 kWNapięcie zasilania230/400 V ACNapięcie sterowania24 V DCRodzaj ochronyIP54Medium roboczeMOBIL DTE 10 EXCEL 15Sterowanie- układ napędowy rampy stanowi jeden siłownik hydrauliczny
- język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego
- układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary)
- płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku
- sterowanie jednoprzyciskowe
- zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona
- jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji
- istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy
Długości nominalne najazdu500, 1000 mmZakresy pracy poniżej poziomu (B)od 0 do - 410 mmKarta katalogowa produktu - Współpraca
- Referencje
- Aktualności
- O nas
- Kariera
- Kontakt
- Sklep