Rampy

Rampa AMTRK-PRO

Rampa AMTRK-PRO

Leave review
Przeznaczenie

Rampa z językiem uchylnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiemRampa z językiem uchylnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiemwidłowym pojazdów ciężarowych typu TIR. Rampa wyposażona jest w stabilnąuchylną klapę, która zapewnia szybki i bezpieczny załadunek. Rampa posiada znak CE.Pomost jezdny wykonany jest z blachy ryflowanej o grubości 6/8 mm. Został zintegrowanyz podporą serwisową i połączony w tylnej części z ramą rampy za pomocązawiasów. Pełne bezpieczeństwo użytkowania zapewniają: powierzchnia antypoślizgowa,ochrona stóp na całej długości pomostu oraz w pełnym zakresie podnoszeniarampy. Możliwe są różne sposoby osadzenia pomostów w fundamencie.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
610 mm
Długości nominalne najazdu
400, 500 mm
Grubość blachy
6/8 mm
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 290 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
130 bar
Moc silnika
1,1 kW
Napięcie zasilania
230/400 V AC
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP54
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy rampy stanowi jeden siłownik hydrauliczny
  • język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego
  • układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary)
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku
  • sterowanie jednoprzyciskowe
  • zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona
  • jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do 350 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Więcej
Rampa AMTRV-PRO

Rampa AMTRV-PRO

Leave review
Przeznaczenie

Rampa z językiem wysuwnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiemRampa z językiem wysuwnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiemwidłowym pojazdów ciężarowych typu TIR. Jej cechą charakterystyczną jest wargawysuwna prowadzona na łożyskowych rolkach. Rampa posiada znak CE. Pomostjezdny wykonany jest z blachy ryflowanej o grubości 8/10 mm. Został zintegrowanyz zabezpieczeniem serwisowy i połączony w tylnej części z ramą rampy za pomocązawiasów. Pełne bezpieczeństwo użytkowania zapewniają: powierzchnia antypoślizgowa,ochrona stóp na całej długości pomostu oraz w pełnym zakresie podnoszeniarampy. Możliwe są różne sposoby osadzenia pomostów w fundamencie.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
710 mm
Grubość blachy
8/10 mm
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 280 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
200 bar
Moc silnika
1,5 kW
Napięcie zasilania
230/400 V AC
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP54
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy rampy stanowi jeden siłownik hydrauliczny
  • język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego
  • układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary)
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku
  • sterowanie jednoprzyciskowe
  • zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona
  • jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy
Długości nominalne najazdu
500, 1000 mm
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do - 410 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Więcej
Rampa AMTRV-CD

Rampa AMTRV-CD

Leave review
Przeznaczenie

Rampa AMTRV-CD o zmiennej nośności, skonstruowana, aby zapewnić płynnyRampa AMTRV-CD o zmiennej nośności, skonstruowana, aby zapewnić płynnyzaładunek i rozładunek, zarówno samochodów ciężarowych jak również dostawczychprzy wykorzystaniu tej samej platformy przeładunkowej.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000 mm
Wysokości konstrukcji
800 mm
Długości nominalne najazdu
500, 1000 mm
Grubość blachy
8/10 mm
Nośność nominalna
2/6 ton (20/60 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 415 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
150 bar
Moc silnika
1,5 kW
Napięcie zasilania
230/400 V AC
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP54
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający niezależny wysuw środkowej sekcji języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • sterowanie czteroprzyciskowe AMTRV-CD,
  • intuicyjne sterowanie z obowiązkowym wyborem trybu pracy 20 kN lub 60 kN i przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
Długości nominalne najazdu
500, 1000 mm
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do 530 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Więcej
Rampa AMTRV-ESS

Rampa AMTRV-ESS

Leave review
Przeznaczenie

System ESS to idealne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo procesu dokowania jak również towarówi kierowcy, który nie musi opuszczać pojazdu bezpośrednio przed dokiem, aby otworzyć tył naczepy. Dodatkowym atutem systemu jest zmniejszenie w znaczący sposób kosztów, związanych z utrata energii potrzebnej do ogrzania lub schładzania hal magazynowych podczas załadunków, gdyż otwarcie bramy następuje po zadokowaniu i uszczelnieniu pojazdu.
Pomost AMTRV-ESS stosowany jest nie tylkow wewnętrznych dokach załadunkowych, ale równieżw specjalnie przygotowanych zewnętrznych stanowiskach przeładunkowych z bramą i uszczelnieniem pneumatycznym, idealnie pasujących do rozwiązań stosowanych w mroźniach. W stanie spoczynku pomost obniżony względem poziomu 0, umożlwiający otwarcie drzwi naczepy tira po zadokowaniu.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
710 mm
Długości nominalne najazdu
1000 mm
Grubość blachy
8/10 mm
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
140 bar
Moc silnika
0,75 kW
Napięcie zasilania
230/400 V AC
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP54
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający w pełni niezależny wysuw i wsuw języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • intuicyjne sterowanie AMTRV-ESS z przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy.
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Więcej