Uszczelnienie standardowe AMTR-U | AMTR System

Uszczelnienie standardowe AMTR-U

Leave review
Przeznaczenie

Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U stosowane jest przy dokach przeładunkowych, jest ich zewnętrzną częścią. Uszczelnienia przemysłowe mechaniczne wykorzystywane są przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrza podczas przeładunku. Uszczelnienia bramowe i dokowe ograniczają wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywane w różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Uszczelnienie standardowe AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Standardowe kolory
Czarny
Wysokość
3400 mm
Szerokość
3400 mm
Głębokość
600 mm
Fartuch górny
975 - 1000 mm
Fartuch boczny
600 - 675 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Uszczelnienie standardowe AMTR-P  | AMTR System

Uszczelnienie standardowe AMTR-P

Leave review
Przeznaczenie

Uszczelnienia przemysłowe pneumatyczne AMTR-P są najskuteczniejszym i najtrwalszym z wszystkich rodzajów uszczelnień systemów przeładunkowych. Miechy rozkładane są poprzez dmuchawę, natomiast ich składanie wspomagane jest przy użyciu dodatkowego napędu. Konstrukcja ta doskonale izoluje wnętrze magazynu przed warunkami zewnętrznymi, z tego względu ten rodzaj uszczelnienia bram/doków jest szczególnie polecany przy obiektach o znacznej różnicy temperatury względem otoczenia, na przykład w klimatyzowanych lub chłodzonych powierzchniach magazynowych. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnienia pneumatycznego o niestandardowych wymiarach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Sterowanie

Za pomocą jednego przycisku obsługiwane są oba silniki, w które wyposażone jest uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P – rurowy i dmuchany. Podczas dokowania ciężarówki do rozładunku oba silniki w ciągu 30 sekund uszczelniają przestrzeń pomiędzy otwartą bramą a pojazdem. Dzięki temu uszczelnienia bram szybko i skutecznie zabezpieczają magazyn przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak deszcz czy wiatr. Dzięki automatycznemu sterowaniu proces jest intuicyjny i minimalizuje ryzyko błędów obsługowych.

Wysokość
3700 mm
Szerokość
3500 mm
Głębokość konstrukcji
800 mm
Wysokość montażowa
4700 mm
Gramatura
670 gr/m2
Szerokość miechów bocznych
600 mm
Wysokość miecha górnego
1000 mm
Czas nadmuchiwania
ok.30 sekund
Czas wypuszczania powietrza
ok.40 sekund
Napęd

Górna poduszka uszczelnienia pneumatycznego jest wysuwana poprzez wałek silnika rurowego. Podczas rozszerzania silnik dmuchawy gwarantuje, że poduszki są wypełnione powietrzem. Proces ten zapewnia szczelne dopasowanie poduszki do powierzchni instalacji. Uszczelnienia przeładunkowe pneumatyczne są zaprojektowane z myślą o płynnym i niezawodnym działaniu nawet w najtrudniejszych warunkach operacyjnych.

Maksymalna wysokość
610m3/h
Maksymalne sprężenie
500 Pa
Głośność
70 dB
Typ silnika
R2E 160-AY 47-01
Prędkość obrotowa
2100 [1/min]
Napięcie zasilania
230 V
Masa
4 kg
Moc pobierana
240 W 50 Hz
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More

Rampa AMTRK - PRO

Przeznaczenie

Rampa z językiem uchylnym to nowoczesne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnym i bezpiecznym przeładunku towarów. Rampa z wargą wychylną wyróżnia się niezawodnością oraz dostosowaniem do różnorodnych potrzeb logistycznych, dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii i solidnych materiałów. Rampa z wargą uchylną to doskonałe narzędzie dla firm poszukujących optymalnych rozwiązań w zarządzaniu procesami załadunku i rozładunku. 

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Długości nominalne

2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm

Szerokości nominalne

2000, 2250 mm

Wysokości konstrukcji

610 mm

Długości nominalne najazdu

400, 500 mm

Grubość blachy

6/8 mm - wersja Basic, 8/10 mm wersja Heavy Duty

Nośność nominalna

6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)

Zakresy pracy powyżej poziomu (A)

od 0 do 290 mm

Zakresy pracy poniżej poziomu (B)

od 0 do 350 mm

Standardowe kolory

RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

  • instalacja elektryczna
  • instalacja hydrauliczna
  • skrzynka sterująca
  • język uchylny w wersji prostej
  • pomost lakierowany RAL 9005
  • deklaracja zgodności CE
  • rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach i nośnościach,rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach i nośnościach,
  • warga uchylna długości 500 mm,
  • dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
  • elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RALlub ocynkowane ogniowo,
  • kształt wargi uchylnej inny niż standard,
  • zwykłe lub wzmocnione odboje amortyzujące uderzenie,
  • rampa w wersji izolowanej termicznie,
  • doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
  • lakierowanie proszkowe
  • konstrukcja rampy oraz wszystkie elementy hydrauliki wykonane zestali kwasoodpornej

Język rampy rozładunkowej AMTRK-PRO

Rampa rozładunkowa jest wyposażona w klapę z językiem wychylnym zrobioną z wysokiej jakości blachy łezkowej o grubości 12 mm i posiada niezawodny, działający nawet przy dużych zanieczyszczeniach układ zawiasów. Dodatkowo klapa fazowana jest o 40 mm, co zapobiega uszkodzeniom kół w urządzeniach przeładunkowych.

Rodzaje języków

To standardowe wykonanie przeznaczone jest dla większości typów przeładunku pojazdów o najczęściej spotykanych rozmiarach. Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek, a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.

Cechy charakterystyczne:

  • język wykonany z blachy 12 mm,
  • zabezpieczenie przed poślizgiem,
  • większa przyczepność wózka widłowego,
  • ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

Symetrycznie ścięty język pozwala na łatwiejszy przeładunek, a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia dokowanego pojazdu.

Cechy charakterystyczne:

  • język wykonany z blachy 12 mm,
  • zabezpieczenie przed poślizgiem,
  • większa przyczepność wózka widłowego,
  • ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

To rozwiązanie składa się z części zasadniczej oraz dwóch skrajnych segmentów o maksymalnej szerokości 250 mm.

Cechy charakterystyczne:

  • język wykonany z blachy 12 mm,
  • zabezpieczenie przed poślizgiem,
  • większa przyczepność wózka widłowego,
  • ergonomiczny oraz bezpieczny proces przeładunku.

okucia doków

Rampa rozładowcza łączy się z dokiem za pomocą okucia - jest to jego główna funkcja.

Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.

Sterowanie

  • Układ napędowy, jaki ma rampa załadunkowa do TIRów, stanowi jeden siłownik hydrauliczny.
  • Język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego.
  • Układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary).
  • Płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku.
  • Sterowanie jednoprzyciskowe.
  • Zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona.
  • Jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji.
  • Istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy.

Pojemność zbiornika

7 dm3

Ciśnienie pracy

130 bar

Moc silnika

1,1 kW

Napięcie zasilania

400 V

Napięcie sterowania

24 V DC

Rodzaj ochrony

IP65

Medium robocze

Mobil DTE 10 Excel 15

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.