Rampa AMTRV-CD - o zmiennej nośności | AMTR System

Rampa AMTRV - CD

Leave review
Przeznaczenie

Rampa AMTRV - CD o zmiennej nośności została skonstruowana, aby zapewnić płynny załadunek i rozładunek, zarówno samochodów ciężarowych jak również dostawczych przy wykorzystaniu tej samej platformy przeładunkowej.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000 mm
Wysokości konstrukcji
800/900/950 mm
Długości nominalne najazdu
1000 mm
Grubość blachy
8/10 mm
Nośność nominalna
2/6 ton (20/60 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 415 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
200 bar
Moc silnika
1,5 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający niezależny wysuw środkowej sekcji języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • sterowanie czteroprzyciskowe AMTRV VARIO,
  • intuicyjne sterowanie z obowiązkowym wyborem trybu pracy 20 kN lub 60 kN i przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
Długości nominalne najazdu
1000 mm
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do 530 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Uszczelnienie standardowe AMTR-P  | AMTR System

Uszczelnienie standardowe AMTR-P

Leave review
Przeznaczenie

Uszczelnienia przemysłowe pneumatyczne AMTR-P są najskuteczniejszym i najtrwalszym z wszystkich rodzajów uszczelnień systemów przeładunkowych. Miechy rozkładane są poprzez dmuchawę, natomiast ich składanie wspomagane jest przy użyciu dodatkowego napędu. Konstrukcja ta doskonale izoluje wnętrze magazynu przed warunkami zewnętrznymi, z tego względu ten rodzaj uszczelnienia bram/doków jest szczególnie polecany przy obiektach o znacznej różnicy temperatury względem otoczenia, na przykład w klimatyzowanych lub chłodzonych powierzchniach magazynowych. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnienia pneumatycznego o niestandardowych wymiarach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Sterowanie

Za pomocą jednego przycisku obsługiwane są oba silniki, w które wyposażone jest uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P – rurowy i dmuchany. Podczas dokowania ciężarówki do rozładunku oba silniki w ciągu 30 sekund uszczelniają przestrzeń pomiędzy otwartą bramą a pojazdem. Dzięki temu uszczelnienia bram szybko i skutecznie zabezpieczają magazyn przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak deszcz czy wiatr. Dzięki automatycznemu sterowaniu proces jest intuicyjny i minimalizuje ryzyko błędów obsługowych.

Wysokość
3700 mm
Szerokość
3500 mm
Głębokość konstrukcji
800 mm
Wysokość montażowa
4700 mm
Gramatura
670 gr/m2
Szerokość miechów bocznych
600 mm
Wysokość miecha górnego
1000 mm
Czas nadmuchiwania
ok.30 sekund
Czas wypuszczania powietrza
ok.40 sekund
Napęd

Górna poduszka uszczelnienia pneumatycznego jest wysuwana poprzez wałek silnika rurowego. Podczas rozszerzania silnik dmuchawy gwarantuje, że poduszki są wypełnione powietrzem. Proces ten zapewnia szczelne dopasowanie poduszki do powierzchni instalacji. Uszczelnienia przeładunkowe pneumatyczne są zaprojektowane z myślą o płynnym i niezawodnym działaniu nawet w najtrudniejszych warunkach operacyjnych.

Maksymalna wysokość
610m3/h
Maksymalne sprężenie
500 Pa
Głośność
70 dB
Typ silnika
R2E 160-AY 47-01
Prędkość obrotowa
2100 [1/min]
Napięcie zasilania
230 V
Masa
4 kg
Moc pobierana
240 W 50 Hz
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More