Klapa przeładunkowa AMTR-J  | AMTR System

AMTR-MR Rampa mechaniczna z klapą

Leave review
Przeznaczenie

Mechaniczna pomost najazdowy dedykowany jest jako alternatywa do hydraulicznych ramp zewnętrznych do obsługi samochodów ciężarowych. Dzięki zastosowaniu klapy uchylnej nie ma potrzeby dokładnego parkowania pojazdu przed przystąpieniem do procesu przeładunku. Niewątpliwym atutem jest również brak konieczności doprowadzenia zasilania elektrycznego, oraz minimalna ingerencja w plac manewrowy.

 

Długość klapy uchylnej: 

  • 360 mm

Blacha wierzchnia:

  • platforma antypoślizgowa 6/8 mm (DIN 59220)

Blacha klapy uchylnej:

  • 10/12 mm (DIN 59220)
Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
730 mm
Szerokości nominalne
1750; 2000; 2100; 2200 mm
Długości nominalne najazdu
360 mm
Nośność nominalna
60 kN
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
0 do +110 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
-110 mm do 0
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Rampa Przeładunkowa - AMTRK Basic & Heavy Duty - Hydrauliczna - Platforma Załadunkowa | AMTR System

Rampa AMTRK - PRO

Leave review
Przeznaczenie

Rampa z językiem uchylnym to nowoczesne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnym i bezpiecznym przeładunku towarów. Rampa z wargą wychylną wyróżnia się niezawodnością oraz dostosowaniem do różnorodnych potrzeb logistycznych, dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii i solidnych materiałów. Rampa z wargą uchylną to doskonałe narzędzie dla firm poszukujących optymalnych rozwiązań w zarządzaniu procesami załadunku i rozładunku. 

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
610 mm
Długości nominalne najazdu
400, 500 mm
Grubość blachy
6/8 mm - wersja Basic, 8/10 mm wersja Heavy Duty
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 290 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
130 bar
Moc silnika
1,1 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
Mobil DTE 10 Excel 15
Sterowanie
  • Układ napędowy, jaki ma rampa załadunkowa do TIRów, stanowi jeden siłownik hydrauliczny.
  • Język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego.
  • Układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary).
  • Płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku.
  • Sterowanie jednoprzyciskowe.
  • Zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona.
  • Jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji.
  • Istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy.
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do 350 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More

Uszczelnienie standardowe AMTR-U

Przeznaczenie

Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U stosowane jest przy dokach przeładunkowych, jest ich zewnętrzną częścią. Uszczelnienia przemysłowe mechaniczne wykorzystywane są przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrza podczas przeładunku. Uszczelnienia bramowe i dokowe ograniczają wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywane w różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Uszczelnienie standardowe AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Wysokość

3400 mm

Szerokość

3400 mm

Głębokość

600 mm

Fartuch górny

975 - 1000 mm

Fartuch boczny

600 - 675 mm

Standardowe kolory

Czarny

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

Czym charakteryzują się nasze uszczelnienia przeładunkowe mechaniczne?

  • Solidna i niezawodna konstrukcja stalowa.
  • Szybki, bezpieczny i ekonomiczny załadunek.
  • Zmniejszenie strat ciepła w pomieszczeniu magazynowym.
  • Ochronna strefa przeładunku towarów przed wpływem warunków atmosferycznych.
  • Tworzywo PVC odporne na warunki atmosferyczne i działania mechaniczne.
  • Uszczelnienie standardowe AMTR-U jest proste w montażu.
  • Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta.

Do jakich działań stosuje się uszczelnienie standardowe AMTR-U?

Uszczelnienia przemysłowe AMTR-U służa do uszczelniania naczepy pojazdu ciężarowego przy stanowisku załadunkowym. Zintegrowane z rampą przeładunkową, eliminują potrzebę dodatkowych elementów chroniących towary podczas przeładunku. Główną funkcją uszczelnienia bramowego i dokowego jest minimalizowanie wpływu niekorzystnych warunków pogodowych na pracę w magazynie. Dzięki temu uszczelnienia przeładunkowe mechaniczne zapewniają komfortowe i bezpieczne warunki pracy, chroniąc zarówno towary, jak i personel przed działaniem czynników zewnętrznych.

Jako producent ramp przeładunkowych i akcesoriów, oferujemy nowoczesne rozwiązania ułatwiające procesy załadunku i rozładunku.

  • Fartuch (górny i boczne) z trójwarstwowego tworzywa PVC o grubości 3 mm, wzmocnionego tkaniną, odporne na warunki atmosferyczne i działania mechaniczne.
  • Dach ze spadkiem zakończony rynienką.
  • Sprężynująca konstrukcja dachu i boków.
  • Konstrukcja dachowa unosząca się do góry pod wpływem nacisku od czoła.
  • Konstrukcja nośna wykonana z lekkich profili stalowych cynkowanych ogniowo.
  • Konstrukcja nośna złożona z dwóch ram połączonych ze sobą przegubowo za pomocą czterech ramion i opończy PVC.
  • Zabezpieczenie obrzeża uszczelnienia profilem aluminiowym.
  • Białe pasy ostrzegawcze na czołowych fartuchach.

Sprawdź także pozostałe uszczelnienia przeładunkowe w naszej ofercie.

Do jakich działań stosuje się uszczelnienie standardowe AMTR-U?

Uszczelnienia przemysłowe AMTR-U służa do uszczelniania naczepy pojazdu ciężarowego przy stanowisku załadunkowym. Zintegrowane z rampą przeładunkową, eliminują potrzebę dodatkowych elementów chroniących towary podczas przeładunku. Główną funkcją uszczelnienia bramowego i dokowego jest minimalizowanie wpływu niekorzystnych warunków pogodowych na pracę w magazynie. Dzięki temu uszczelnienia przeładunkowe mechaniczne zapewniają komfortowe i bezpieczne warunki pracy, chroniąc zarówno towary, jak i personel przed działaniem czynników zewnętrznych.

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.