Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U stosowane jest przy dokach przeładunkowych, jest ich zewnętrzną częścią. Uszczelnienia przemysłowe mechaniczne wykorzystywane są przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrza podczas przeładunku. Uszczelnienia bramowe i dokowe ograniczają wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywane w różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Uszczelnienie standardowe AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.
Stalowy naprowadzacz kół AMTR-N ŁAMANY ma długość około 2000 mm i łamany jest pod kątem 15 stopni. Rama stanowiąca jego szkielet i stopy wykonane są z okrągłych profili stalowych o średnicy 160 mm. Całość przytwierdzona jest do podkładek kwadratowych lub prostokątnych wykonanych z blachy płaskiej.
Sprawdź także inne naprowadzacze do ramp, które producent ramp przeładunkowych AMTR ma w ofercie.
Naprowadzacz najazdowy łamany to funkcjonalny element infrastruktury załadunkowej, który wspomaga precyzyjne wprowadzenie pojazdu na odpowiednią pozycję przy rampie lub doku.
- Niezwykle ważny we właściwym funkcjonowaniu naprowadzaczy jest montaż,
- naprowadzacz najazdowy łamany musi być umocowany w podłożu w sposób trwały poprzez wylanie fundamentów pod jego stopy,
- mocowanie odbywa się za pomocą kotw pierścieniowych znajdujących się w zestawie montażowym.
Zabezpiecz rampę dodatkowymi elementami, takimi jak solidne odboje, które chronią zarówno rampę, jak i pojazd.
Bardzo istotną sprawą jest prawidłowy montaż. Naprowadzacz najazdowy łamany musi być umocowany do podłoża placu manewrowego w sposób trwały, pod jego stopy muszą być wylane fundamenty, które wykonuje zamawiający wg przekazanych przez przedstawiciela handlowego rysunków montażowych. Mocowanie naprowadzaczy do fundamentów odbywa się za pomocą kotew pierścieniowych znajdujących się w zestawie montażowym.