Rampa AMTRV-ESS z systemem oszczędzania energii |  AMTR System

Rampa AMTRV - ESS

Leave review
Przeznaczenie

System ESS to idealne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo procesu dokowania jak również towarów i kierowcy, który nie musi opuszczać pojazdu bezpośrednio przed dokiem, aby otworzyć tył naczepy. Dodatkowym atutem systemu jest zmniejszenie w znaczący sposób kosztów, związanych z utratą energii potrzebnej do ogrzania lub schładzania hal magazynowych podczas załadunków, gdyż otwarcie bramy następuje po zadokowaniu i uszczelnieniu pojazdu.
Pomost AMTRV- ESS stosowany jest nie tylko w wewnętrznych dokach załadunkowych, ale również w specjalnie przygotowanych zewnętrznych stanowiskach przeładunkowych z bramą i uszczelnieniem pneumatycznym, idealnie pasujących do rozwiązań stosowanych w mroźniach. W stanie spoczynku pomost obniżony względem poziomu 0, umożlwiając otwarcie drzwi naczepy tira po zadokowaniu.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
710 mm
Długości nominalne najazdu
500/1000 mm
Grubość blachy
8/10 mm
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 275 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
2,5 dm3
Ciśnienie pracy
140 bar
Moc silnika
0,75 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający w pełni niezależny wysuw i wsuw języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • intuicyjne sterowanie AMTRV - ESS z przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy.
Długości nominalne najazdu
500/1000 mm
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do -425mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Uszczelnienie standardowe AMTR-U | AMTR System

Uszczelnienie standardowe AMTR-U

Leave review
Przeznaczenie

Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U stosowane jest przy dokach przeładunkowych, jest ich zewnętrzną częścią. Uszczelnienia przemysłowe mechaniczne wykorzystywane są przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrza podczas przeładunku. Uszczelnienia bramowe i dokowe ograniczają wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywane w różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Uszczelnienie standardowe AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Standardowe kolory
Czarny
Wysokość
3400 mm
Szerokość
3400 mm
Głębokość
600 mm
Fartuch górny
975 - 1000 mm
Fartuch boczny
600 - 675 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More

Naprowadzacze

Naprowadzacz najazdowy AMTR-N Łamany  | AMTR System

Naprowadzacz najazdowy AMTR-N Łamany

Leave review
Przeznaczenie

Naprowadzacz AMTR-N jest dodatkowym elementem wyposażenia systemu przeładunkowego umożliwiającym precyzyjne ustawienie pojazdu transportowego względem wewnętrznego lub zewnętrznego doku. Pozwala to na zoptymalizowanie procesu przeładunku oraz uniknięcie przypadkowych uszkodzeń zamontowanych konstrukcji. Naprowadzacz kół jest stosowany przede wszystkim w centrach logistycznych oraz wielkopowierzchniowych obiektach handlowych. Ze względu na swą użyteczność coraz częściej stosowany jest w obiektach przemysłowych, mniejszych obiektach handlowych oraz warsztatach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Wysokość
250 mm
Długość
2000 mm
Średnica rury
159 mm
Wymiary podstawy
250x250 mm
Wykończenie
Ocynk + lakier
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Więcej
Naprowadzacz najazdowy AMTR-N Prosty | AMTR System

Naprowadzacz najazdowy AMTR-N Prosty

Leave review
Przeznaczenie

Naprowadzacz AMTR-N jest dodatkowym elementem wyposażenia systemu przeładunkowego umożliwiającym precyzyjne ustawienie pojazdu transportowego względem wewnętrznego lub zewnętrznego doku. Pozwala to na zoptymalizowanie procesu przeładunku oraz uniknięcie przypadkowych uszkodzeń zamontowanych konstrukcji. Naprowadzacz kół jest stosowany przede wszystkim w centrach logistycznych oraz wielkopowierzchniowych obiektach handlowych. Ze względu na swą użyteczność coraz częściej stosowany jest w obiektach przemysłowych, mniejszych obiektach handlowych oraz warsztatach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Wysokość
250 mm
Długość
1840 mm
Średnica rury
159mm
Wymiary podstawy
250x250 mm
Wykończenie
Ocynk
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Więcej