Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U to rozwiązanie stosowane przy dokach przeładunkowych, będąc ich zewnętrzną częścią. StosowaneUszczelnienie mechaniczne AMTR-U to rozwiązanie stosowane przy dokach przeładunkowych, będąc ich zewnętrzną częścią. Stosowanejest przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrzapodczas przeładunku, ogranicza wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywanew różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Model AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dlanaczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.
- Home
-
ProduktyPrzeznaczenieZastosowanieSystemy przeładunkoweStandardowe koloryCzarnyWysokość3400 mmSzerokość3400 mmGłębokość600 mmFartuch górny975 - 1000 mmFartuch boczny600 - 675 mmKarta katalogowa produktuPrzeznaczenie
Rampa z językiem uchylnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiemRampa z językiem uchylnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiemwidłowym pojazdów ciężarowych typu TIR. Rampa wyposażona jest w stabilnąuchylną klapę, która zapewnia szybki i bezpieczny załadunek. Rampa posiada znak CE.Pomost jezdny wykonany jest z blachy ryflowanej o grubości 6/8 mm. Został zintegrowanyz podporą serwisową i połączony w tylnej części z ramą rampy za pomocązawiasów. Pełne bezpieczeństwo użytkowania zapewniają: powierzchnia antypoślizgowa,ochrona stóp na całej długości pomostu oraz w pełnym zakresie podnoszeniarampy. Możliwe są różne sposoby osadzenia pomostów w fundamencie.
ZastosowanieSystemy przeładunkoweDługości nominalne2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mmSzerokości nominalne2000, 2250 mmWysokości konstrukcji610 mmDługości nominalne najazdu400, 500 mmGrubość blachy6/8 mmNośność nominalna6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)Zakresy pracy powyżej poziomu (A)od 0 do 290 mmStandardowe koloryRAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)Pojemność zbiornika7 dm3Ciśnienie pracy130 barMoc silnika1,1 kWNapięcie zasilania400 VNapięcie sterowania24 V DCRodzaj ochronyIP54Medium roboczeMOBIL DTE 10 EXCEL 15Sterowanie- układ napędowy rampy stanowi jeden siłownik hydrauliczny
- język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego
- układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary)
- płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku
- sterowanie jednoprzyciskowe
- zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona
- jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji
- istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)od 0 do 350 mmKarta katalogowa produktu - Współpraca
- Referencje
- Aktualności
- O nas
- Kariera
- Kontakt
- Sklep