Rampa AMTRV-CD - o zmiennej nośności | AMTR System

Rampa AMTRV - CD

Leave review
Przeznaczenie

Rampa AMTRV - CD o zmiennej nośności została skonstruowana, aby zapewnić płynny załadunek i rozładunek, zarówno samochodów ciężarowych jak również dostawczych przy wykorzystaniu tej samej platformy przeładunkowej.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000 mm
Wysokości konstrukcji
800/900/950 mm
Długości nominalne najazdu
1000 mm
Grubość blachy
8/10 mm
Nośność nominalna
2/6 ton (20/60 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 415 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
200 bar
Moc silnika
1,5 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający niezależny wysuw środkowej sekcji języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • sterowanie czteroprzyciskowe AMTRV VARIO,
  • intuicyjne sterowanie z obowiązkowym wyborem trybu pracy 20 kN lub 60 kN i przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
Długości nominalne najazdu
1000 mm
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do 530 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Rampa AMTRV-ESS z systemem oszczędzania energii |  AMTR System

Rampa AMTRV - ESS

Leave review
Przeznaczenie

System ESS to idealne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo procesu dokowania jak również towarów i kierowcy, który nie musi opuszczać pojazdu bezpośrednio przed dokiem, aby otworzyć tył naczepy. Dodatkowym atutem systemu jest zmniejszenie w znaczący sposób kosztów, związanych z utratą energii potrzebnej do ogrzania lub schładzania hal magazynowych podczas załadunków, gdyż otwarcie bramy następuje po zadokowaniu i uszczelnieniu pojazdu.
Pomost AMTRV- ESS stosowany jest nie tylko w wewnętrznych dokach załadunkowych, ale również w specjalnie przygotowanych zewnętrznych stanowiskach przeładunkowych z bramą i uszczelnieniem pneumatycznym, idealnie pasujących do rozwiązań stosowanych w mroźniach. W stanie spoczynku pomost obniżony względem poziomu 0, umożlwiając otwarcie drzwi naczepy tira po zadokowaniu.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
710 mm
Długości nominalne najazdu
500/1000 mm
Grubość blachy
8/10 mm
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 275 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
2,5 dm3
Ciśnienie pracy
140 bar
Moc silnika
0,75 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający w pełni niezależny wysuw i wsuw języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • intuicyjne sterowanie AMTRV - ESS z przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy.
Długości nominalne najazdu
500/1000 mm
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do -425mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More

Odboje stałe

Odbój standardowy wysokiej jakości | AMTR System

Odbój standardowy

Leave review
Przeznaczenie

Podstawową funkcją odbojów jest ochrona i zabezpieczenie systemu przeładunkowego przed bezpośrednim kontaktem z dokującym pojazdem. Dzięki ergonomicznej konstrukcji odboje przechwytują obciążenie podczas procesu dokowania, zapewniając bezpieczną odległość między obiektem a zbliżającym się pojazdem, eliminując możliwość powstania uszkodzeń.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Wymiary
450x70x80 mm
Materiał
Guma wysokiej jakości
Montaż
Za pomocą kotew rozporowych (3 szt.)
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Więcej
Odbój JUMBO-PRO z podstawą  | AMTR System

Odbój JUMBO-PRO z podstawą

Leave review
Przeznaczenie

Podstawową funkcją odbojów jest ochrona i zabezpieczenie systemu przeładunkowego przed bezpośrednim kontaktem z dokującym pojazdem. Dzięki ergonomicznej konstrukcji odboje przechwytują obciążenie podczas procesu dokowania, zapewniając bezpieczną odległość między obiektem a zbliżającym się pojazdem, eliminując możliwość powstania uszkodzeń.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Wykończenie
RAL 9005
Wymiary
250x500x100 mm
Materiał
Guma wysokiej jakości, stal
Montaż
Za pomocą kotew rozporowych
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Więcej
Odbój - Jumbo PRO - Gumowy - Stalowy - Najazdowy - Rampowy - Sprężynowy | AMTR System

Odbój JUMBO-PRO z podstawą stalową i wzmocnieniem czołowym

Leave review
Przeznaczenie

Podstawową funkcją, jaką ma odbój Jumbo PRO z podstawą stalową i wzmocnieniem czołowym, jest ochrona i zabezpieczenie systemu przeładunkowego przed bezpośrednim kontaktem z dokującym pojazdem. Dzięki ergonomicznej konstrukcji odboje najazdowe przechwytują obciążenie podczas procesu dokowania, zapewniając bezpieczną odległość między obiektem a zbliżającym się pojazdem, eliminując możliwość powstania uszkodzeń. Gumowy odbój ze wzmocnieniem stalowym, wykonany z wysokiej jakości materiałów, gwarantuje trwałość i niezawodność.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Wymiary
250x500x100 mm
Materiał
Guma wysokiej jakości, stal
Montaż
Za pomocą kotew rozporowych
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Więcej