Rampa AMTRV-ESS z systemem oszczędzania energii |  AMTR System

Rampa AMTRV - ESS

Leave review
Przeznaczenie

System ESS to idealne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo procesu dokowania jak również towarów i kierowcy, który nie musi opuszczać pojazdu bezpośrednio przed dokiem, aby otworzyć tył naczepy. Dodatkowym atutem systemu jest zmniejszenie w znaczący sposób kosztów, związanych z utratą energii potrzebnej do ogrzania lub schładzania hal magazynowych podczas załadunków, gdyż otwarcie bramy następuje po zadokowaniu i uszczelnieniu pojazdu.
Pomost AMTRV- ESS stosowany jest nie tylko w wewnętrznych dokach załadunkowych, ale również w specjalnie przygotowanych zewnętrznych stanowiskach przeładunkowych z bramą i uszczelnieniem pneumatycznym, idealnie pasujących do rozwiązań stosowanych w mroźniach. W stanie spoczynku pomost obniżony względem poziomu 0, umożlwiając otwarcie drzwi naczepy tira po zadokowaniu.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
710 mm
Długości nominalne najazdu
500/1000 mm
Grubość blachy
8/10 mm
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 275 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
2,5 dm3
Ciśnienie pracy
140 bar
Moc silnika
0,75 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający w pełni niezależny wysuw i wsuw języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • intuicyjne sterowanie AMTRV - ESS z przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy.
Długości nominalne najazdu
500/1000 mm
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do -425mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Rampa Hydrauliczna AMTRV Basic & Heavy Duty - Przeładunkowa | AMTR System

Rampa AMTRV - PRO

Leave review
Przeznaczenie

Rampa dostawcza z językiem wysuwnym to zaawansowane rozwiązanie stworzone z myślą o usprawnieniu procesów logistycznych w magazynach i centrach dystrybucyjnych. Rampa z wargą wysuwną została opracowana tak, aby sprostać wymaganiom intensywnej eksploatacji, oferując niezawodność i wygodę podczas załadunku oraz rozładunku towarów. Rampa do rozładunku tira została wyprodukowana za pomocą nowoczesnych technologii i materiałów wysokiej jakości.

Rampa z językiem wysuwnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiem widłowym pojazdów ciężarowych typu TIR. Jej cechą charakterystyczną jest warga wysuwna prowadzona na łożyskowych rolkach. Rampa hydrauliczna posiada znak CE. Pomost jezdny wykonany jest z blachy ryflowanej o grubości 8/10 mm. Został zintegrowany z zabezpieczeniem serwisowym i połączony w tylnej części z ramą rampy za pomocą zawiasów. Pełne bezpieczeństwo użytkowania zapewniają: powierzchnia antypoślizgowa, ochrona stóp na całej długości pomostu oraz w pełnym zakresie podnoszenia rampy. Możliwe są różne sposoby osadzenia pomostów w fundamencie. Sprawdź dostępne wymiary rampy przeładunkowej poniżej.

W naszej ofercie znajduje się także rampa przeładunkowa AMTRK Basic & Heavy Duty, czyli rampa przeładunkowa z językiem uchylnym.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
710 mm
Grubość blachy
8/10 mm
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 280 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
200 bar
Moc silnika
1,5 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy rampy stanowi jeden siłownik hydrauliczny
  • język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego
  • układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary)
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku
  • sterowanie jednoprzyciskowe
  • zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona
  • jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy
Długości nominalne najazdu
500, 1000 mm
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od - 410 mm do 0
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More

Klapa przeładunkowa AMTR-J

Przeznaczenie

Klapa sprężynowa AMTR-J to idealne rozwiązanie dla firm obsługujących mniejsze pojazdy dostawcze, które poszukują prostego i efektywnego systemu przeładunkowego. Dzięki kompaktowym rozmiarom i łatwemu montażowi, klapa przeładunkowa AMTR-J sprawdza się w miejscach, gdzie instalacja tradycyjnych ramp hydraulicznych jest niemożliwa. Jej konstrukcja eliminuje potrzebę przygotowania gniazda doku, co pozwala na szybkie wdrożenie w niemal każdym magazynie. Produkt ten wyróżnia się trwałością i niskimi kosztami eksploatacji, co czyni go atrakcyjnym dla przedsiębiorstw logistycznych.

Standardowe parametry techniczne*

Długości nominalne

1500 mm

Szerokości nominalne

1500 mm

Standardowe kolory

RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)

AMTR 1000x1500

Szerokość 1000 mm |Długość 1500 mm

AMTR 1500x1000

Szerokość 1500 mm |Długość 1000 mm

AMTR 1500x1200

Szerokość 1500 mm |Długość 1200 mm

AMTR 1500x1500

Szerokość 1500 mm |Długość 1500 mm

AMTR 2000x1200

Szerokość 2000 mm |Długość 1200 mm

AMTR 2000x1500

Szerokość 2000 mm |Długość 1500 mm

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

Płyta przejazdowa klapy AMTR-J wykonana jest ze stalowej blachy ryflowanej 6/8 mm, a całość została oparta na ramie z profili stalowych. Konstrukcja wykonana w ten sposób zapewnia nośność na poziomie 40 kN. Klapa przeładunkowa AMTR-J nie wymaga zewnętrznego zasilania elektrycznego, a do jej obsługi wykorzystywany jest system sprężyn wspomagający zarówno jej składanie, jak i bezpieczne opuszczanie na pomost obsługiwanego pojazdu.

Sprawdź także inne produkty, które dostarczamy jako polski producent ramp przeładunkowych:

Klapa przeładunkowa AMTR-J – zalety użytkowe

Klapa przeładunkowa AMTR-J wyróżnia się funkcjonalnością i łatwością obsługi. Jej uniwersalność pozwala na integrację z różnymi typami doków przeładunkowych. Główne atuty klapy to:

  • brak konieczności zasilania – system sprężynowy zapewnia pełną funkcjonalność bez prądu;

  • łatwy montaż – instalacja nie wymaga skomplikowanych przygotowań;

  • wysoka nośność – konstrukcja wytrzymuje obciążenie do 40 kN;

  • trwałość – stalowa konstrukcja gwarantuje odporność na uszkodzenia.

Dzięki tym cechom klapa sprężynowa AMTR-J jest niezawodnym wyborem dla mniejszych magazynów i centrów dystrybucyjnych, gdzie kluczowe są prostota i efektywność.

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.