Uszczelnienie standardowe AMTR-U | AMTR System

Uszczelnienie standardowe AMTR-U

Leave review
Przeznaczenie

Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U stosowane jest przy dokach przeładunkowych, jest ich zewnętrzną częścią. Uszczelnienia przemysłowe mechaniczne wykorzystywane są przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrza podczas przeładunku. Uszczelnienia bramowe i dokowe ograniczają wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywane w różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Uszczelnienie standardowe AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Standardowe kolory
Czarny
Wysokość
3400 mm
Szerokość
3400 mm
Głębokość
600 mm
Fartuch górny
975 - 1000 mm
Fartuch boczny
600 - 675 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Rampa Przeładunkowa - AMTRK Basic & Heavy Duty - Hydrauliczna - Platforma Załadunkowa | AMTR System

Rampa AMTRK - PRO

Leave review
Przeznaczenie

Rampa z językiem uchylnym to nowoczesne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnym i bezpiecznym przeładunku towarów. Rampa z wargą wychylną wyróżnia się niezawodnością oraz dostosowaniem do różnorodnych potrzeb logistycznych, dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii i solidnych materiałów. Rampa z wargą uchylną to doskonałe narzędzie dla firm poszukujących optymalnych rozwiązań w zarządzaniu procesami załadunku i rozładunku. 

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
610 mm
Długości nominalne najazdu
400, 500 mm
Grubość blachy
6/8 mm - wersja Basic, 8/10 mm wersja Heavy Duty
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 290 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
130 bar
Moc silnika
1,1 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
Mobil DTE 10 Excel 15
Sterowanie
  • Układ napędowy, jaki ma rampa załadunkowa do TIRów, stanowi jeden siłownik hydrauliczny.
  • Język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego.
  • Układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary).
  • Płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku.
  • Sterowanie jednoprzyciskowe.
  • Zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona.
  • Jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji.
  • Istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy.
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do 350 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More

Kładka przeładunkowa AMTR-I

Przeznaczenie

Pomost przeładunkowy AMTR-I to niezawodne rozwiązanie stosowane w halach i obiektach przemysłowych, w których nie ma możliwości instalacji standardowej rampy hydraulicznej. Wykonany z wysokiej jakości stali ocynkowanej, zapewnia stabilność i bezpieczeństwo podczas codziennych operacji przeładunkowych.

Standardowe parametry techniczne*

Wysokość

550-650 mm

Szerokość

1200-2600 mm

Standardowe kolory

ocynk

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

Mostek przeładunkowy AMTR-I to rozwiązanie przeznaczone do miejsc, gdzie liczy się elastyczność i niezawodność. Jego konstrukcja pozwala na wykorzystanie w różnych warunkach przemysłowych, co sprawia, że idealnie sprawdza się w centrach logistycznych, magazynach oraz zakładach produkcyjnych. Do głównych zalet mostka przeładunkowego należą:

  • wysoka trwałość dzięki ocynkowanej konstrukcji,
  • antypoślizgowa warstwa na elementach jezdnych,
  • szybka i łatwa instalacja,
  • fazowany język ułatwiający najazd pojazdów,
  • manualny system podnoszenia i opuszczania.

Most przeładunkowy AMTR-I został zaprojektowany z myślą o intensywnej eksploatacji. Wykorzystanie wysokiej jakości stali oraz ocynkowanego pokrycia zapewnia odporność na korozję i działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. Mechanizm blokujący chroni płat mostka przed przypadkowym wyłamaniem, co zwiększa bezpieczeństwo użytkowania.

Pomost najazdowy AMTR-I wyróżnia się ergonomiczną budową, dzięki której obsługa przeładunku staje się bardziej efektywna. Otwieranie i zamykanie kładki odbywa się za pomocą specjalnej dźwigni, co pozwala na szybkie dostosowanie jej do aktualnych potrzeb. Możliwość dostosowania szerokości i długości produktu sprawia, że pomost najazdowy może być dopasowany do specyfiki danego obiektu.

Mostek przeładunkowy sprężynowy AMTR-I dostępny jest w różnych wariantach wymiarowych, co pozwala na jego optymalne dopasowanie do specyfiki danego miejsca pracy. Standardowe parametry techniczne obejmują:

  • szerokość: 1200–2600 mm,
  • długość: 550–650 mm,
  • ocynkowane elementy konstrukcyjne,
  • nośność statyczna: 7 kN.

Wszystkie produkty mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

Pomost do przeładunku AMTR-I charakteryzuje się łatwością montażu, co sprawia, że jest doskonałym rozwiązaniem dla firm poszukujących funkcjonalnych i niezawodnych systemów przeładunkowych. Dzięki przemyślanej konstrukcji użytkowanie pomostu jest wygodne i nie wymaga skomplikowanej obsługi technicznej.

Mostek załadunkowy AMTR-I to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw zajmujących się logistyką, transportem i magazynowaniem. Zapewnia płynność operacji załadunkowych, zwiększa bezpieczeństwo pracy i podnosi efektywność operacyjną. Dzięki swojej modułowej budowie może być wykorzystywany w różnych środowiskach pracy, niezależnie od specyfiki danego obiektu.

Sprawdź więcej rozwiązań oferowanych przez producenta ramp przeładunkowych AMTR i wybierz rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb!

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.