Rampa Przeładunkowa - AMTRK Basic & Heavy Duty - Hydrauliczna - Platforma Załadunkowa | AMTR System

Rampa AMTRK - PRO

Leave review
Przeznaczenie

Rampa z językiem uchylnym to nowoczesne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnym i bezpiecznym przeładunku towarów. Rampa z wargą wychylną wyróżnia się niezawodnością oraz dostosowaniem do różnorodnych potrzeb logistycznych, dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii i solidnych materiałów. Rampa z wargą uchylną to doskonałe narzędzie dla firm poszukujących optymalnych rozwiązań w zarządzaniu procesami załadunku i rozładunku. 

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
610 mm
Długości nominalne najazdu
400, 500 mm
Grubość blachy
6/8 mm - wersja Basic, 8/10 mm wersja Heavy Duty
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 290 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
130 bar
Moc silnika
1,1 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
Mobil DTE 10 Excel 15
Sterowanie
  • Układ napędowy, jaki ma rampa załadunkowa do TIRów, stanowi jeden siłownik hydrauliczny.
  • Język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego.
  • Układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary).
  • Płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku.
  • Sterowanie jednoprzyciskowe.
  • Zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona.
  • Jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji.
  • Istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy.
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do 350 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Rampa AMTRV-CD - o zmiennej nośności | AMTR System

Rampa AMTRV - CD

Leave review
Przeznaczenie

Rampa AMTRV - CD o zmiennej nośności została skonstruowana, aby zapewnić płynny załadunek i rozładunek, zarówno samochodów ciężarowych jak również dostawczych przy wykorzystaniu tej samej platformy przeładunkowej.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000 mm
Wysokości konstrukcji
800/900/950 mm
Długości nominalne najazdu
1000 mm
Grubość blachy
8/10 mm
Nośność nominalna
2/6 ton (20/60 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 415 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
200 bar
Moc silnika
1,5 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający niezależny wysuw środkowej sekcji języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • sterowanie czteroprzyciskowe AMTRV VARIO,
  • intuicyjne sterowanie z obowiązkowym wyborem trybu pracy 20 kN lub 60 kN i przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
Długości nominalne najazdu
1000 mm
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do 530 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More

System dokowania AMTR-ZSD V1

Przeznaczenie

Dok załadunkowy może zostać wyposażony w zbliżeniowy system dokowania, który oparty jest na czujniku zbliżeniowym połączonym z sygnalizacją świetlną. Systemy te usprawniają proces logistyczny rozładunku i zwiększają bezpieczeństwo. Pozwalają na sprawny przeładunek towarów i wspomagają pracę kierowców podczas dokowania pojazdów. System automatycznie informuje kierowcę dokowanego pojazdu oraz personel obsługujący wewnątrz doku o gotowości do pracy.

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Zasilanie

230 VAC

Typ czujnika

Ultradźwiękowy PNP

Regulowany zasięg czujnika

10 – 1000 mm

Stopień ochrony

IP67

Moc lampy

40 W

Skład zestawu

Skrzynka sterownicza | Czujnik zbliżeniowy | Semafor ze światłem czerwonym i zielonym | Zestaw przewodów instalacyjnych

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

System świetlny ZSD V1 oparty jest o czujnik zbliżeniowy oraz sygnalizację zewnętrzną złożoną ze świateł zielonego i czerwonego. Informują one kierowcę o dotarciu w wyznaczone miejsce w doku przeładunkowym i konieczności zatrzymania pojazdu. System dokowania może być sprzężony z bramą, co dostarcza informację zwrotną o rozpoczęciu obsługi. Sygnalizacja generuje precyzyjne sygnały wizualne, usprawniając sterowanie procesem w doku załadunkowym.

System ZSD V1 wyróżnia się prostotą i niezawodnością. Dlaczego warto zaopatrzyć w niego w dok przeładunkowy?

  • Zewnętrzne światła informują kierowcę o odległości do doku, umożliwiając precyzyjne dokowanie.

  • Wewnętrzne lampy sygnalizują personelowi gotowość pojazdu do pracy, co przyspiesza proces przeładunku.

  • System obsługujący dok przeładunkowy działa w oparciu o ultradźwiękowy czujnik zbliżeniowy PNP o regulowanym zasięgu 10-1000 mm, zamocowany w przedniej części rampy.

  • Lampy sygnalizacyjne (czerwone i zielone) o mocy 40 W i stopniu ochrony IP67 są umieszczone zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz doku, zapewniając trwałość i widoczność.

Producent ramp przeładunkowych AMTR specjalizuje się w nowoczesnych rozwiązaniach dla logistyki. Sprawdź również inne specjalistyczne akcesoria, takie jak lampa dokowa.

System dokowania ZSD V1 – sterowanie dokiem załadunkowym

System ZSD V1 jest zasilany napięciem 230 VAC i zaprojektowane z myślą o systemach przeładunkowych. Wyposażony jest w czujnik ultradźwiękowy PNP o regulowanym zasięgu od 10 do 1000 mm. Czujnik ten umożliwia precyzyjne wykrywanie obiektów w określonej odległości. Moc lampy wynosi 40 W, co zapewnia odpowiednią jasność i widoczność w różnych warunkach pracy. Stopień ochrony IP67 oznacza, że urządzenie jest odporne na pył oraz wodę, co czyni je odpowiednim do stosowania w trudnych warunkach środowiskowych, takich jak wilgotne czy zapylone miejsca. ZSD V1 zawiera skrzynkę sterowniczą, czujnik zbliżeniowy, semafor z czerwonym i zielonym światłem oraz zestaw przewodów instalacyjnych. Wszystkie komponenty są produkowane przez AMTR, polskiego producenta ramp przeładunkowych. Dzięki takiemu zestawowi dok rozładunkowy będzie działał bezpiecznie i efektywnie.

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.