Uszczelnienie standardowe AMTR-U | AMTR System

Uszczelnienie standardowe AMTR-U

Leave review
Przeznaczenie

Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U stosowane jest przy dokach przeładunkowych, jest ich zewnętrzną częścią. Uszczelnienia przemysłowe mechaniczne wykorzystywane są przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrza podczas przeładunku. Uszczelnienia bramowe i dokowe ograniczają wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywane w różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Uszczelnienie standardowe AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Standardowe kolory
Czarny
Wysokość
3400 mm
Szerokość
3400 mm
Głębokość
600 mm
Fartuch górny
975 - 1000 mm
Fartuch boczny
600 - 675 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Rampa AMTRV-ESS z systemem oszczędzania energii |  AMTR System

Rampa AMTRV - ESS

Leave review
Przeznaczenie

System ESS to idealne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo procesu dokowania jak również towarów i kierowcy, który nie musi opuszczać pojazdu bezpośrednio przed dokiem, aby otworzyć tył naczepy. Dodatkowym atutem systemu jest zmniejszenie w znaczący sposób kosztów, związanych z utratą energii potrzebnej do ogrzania lub schładzania hal magazynowych podczas załadunków, gdyż otwarcie bramy następuje po zadokowaniu i uszczelnieniu pojazdu.
Pomost AMTRV- ESS stosowany jest nie tylko w wewnętrznych dokach załadunkowych, ale również w specjalnie przygotowanych zewnętrznych stanowiskach przeładunkowych z bramą i uszczelnieniem pneumatycznym, idealnie pasujących do rozwiązań stosowanych w mroźniach. W stanie spoczynku pomost obniżony względem poziomu 0, umożlwiając otwarcie drzwi naczepy tira po zadokowaniu.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
710 mm
Długości nominalne najazdu
500/1000 mm
Grubość blachy
8/10 mm
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 275 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
2,5 dm3
Ciśnienie pracy
140 bar
Moc silnika
0,75 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający w pełni niezależny wysuw i wsuw języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • intuicyjne sterowanie AMTRV - ESS z przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy.
Długości nominalne najazdu
500/1000 mm
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do -425mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More

Nowy katalog produktowy 2022

detal, który odmieni logistykę twojej firmy



Jest już dostępny nasz nowy katalog produktowy 2022 Wszystkie produkty pogrupowaliśmy rozwiązaniami, aby łatwiej było znaleźc interesujące rozwiązanie.

Wszystkie produkty opatrzone są wizualizacjami pokazującymi szczegóły danego wyrobu. 


Pobierz nasz katalog i znajdz rozwiązanie idealne dla siebie!