Pomost Przeładunkowy - AMTR-I - Sprężynowy - Najazdowy - do Przeładunku | AMTR System

Kładka przeładunkowa AMTR-I

Leave review
Przeznaczenie

Pomost przeładunkowy AMTR-I to niezawodne rozwiązanie stosowane w halach i obiektach przemysłowych, w których nie ma możliwości instalacji standardowej rampy hydraulicznej. Wykonany z wysokiej jakości stali ocynkowanej, zapewnia stabilność i bezpieczeństwo podczas codziennych operacji przeładunkowych.

Standardowe kolory
ocynk
Wysokość
550-650 mm
Szerokość
1200-2600 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Rampa AMTRV-CD - o zmiennej nośności | AMTR System

Rampa AMTRV - CD

Leave review
Przeznaczenie

Rampa AMTRV - CD o zmiennej nośności została skonstruowana, aby zapewnić płynny załadunek i rozładunek, zarówno samochodów ciężarowych jak również dostawczych przy wykorzystaniu tej samej platformy przeładunkowej.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000 mm
Wysokości konstrukcji
800/900/950 mm
Długości nominalne najazdu
1000 mm
Grubość blachy
8/10 mm
Nośność nominalna
2/6 ton (20/60 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 415 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
200 bar
Moc silnika
1,5 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
MOBIL DTE 10 EXCEL 15
Sterowanie
  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający niezależny wysuw środkowej sekcji języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • sterowanie czteroprzyciskowe AMTRV VARIO,
  • intuicyjne sterowanie z obowiązkowym wyborem trybu pracy 20 kN lub 60 kN i przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
Długości nominalne najazdu
1000 mm
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do 530 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More

Uszczelnienie standardowe AMTR-P

Przeznaczenie

Uszczelnienia przemysłowe pneumatyczne AMTR-P są najskuteczniejszym i najtrwalszym z wszystkich rodzajów uszczelnień systemów przeładunkowych. Miechy rozkładane są poprzez dmuchawę, natomiast ich składanie wspomagane jest przy użyciu dodatkowego napędu. Konstrukcja ta doskonale izoluje wnętrze magazynu przed warunkami zewnętrznymi, z tego względu ten rodzaj uszczelnienia bram/doków jest szczególnie polecany przy obiektach o znacznej różnicy temperatury względem otoczenia, na przykład w klimatyzowanych lub chłodzonych powierzchniach magazynowych. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnienia pneumatycznego o niestandardowych wymiarach.

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Wysokość

3700 mm

Szerokość

3500 mm

Głębokość konstrukcji

800 mm

Wysokość montażowa

4700 mm

Gramatura

670 gr/m2

Szerokość miechów bocznych

600 mm

Wysokość miecha górnego

1000 mm

Czas nadmuchiwania

ok.30 sekund

Czas wypuszczania powietrza

ok.40 sekund

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

Uszczelnienia przeładunkowe pneumatyczne AMTR-P wykonane są z trwałych i odpornych na czynniki atmosferyczne komponentów:

  • poduszki wykonane są z przeplotu poliestrowego dwustronnie pokrytego PVC,
  • elastyczne i niezwykle stabilne paski ochronne, wykonane z 3500 gr/m2 dwuwarstwowego przeplotu poliestrowego,
  • uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P obustronnie pokryte jest odporną na ścieranie, antystatyczną, twardą powłoką PVC,
  • front uszczelnienia wykonany jest ze stali ocynkowanej, wykończonej powłoką syntetyczną w szarym kolorze (RAL….)
  • profile wzmacniające wykonane są z anodowanego aluminium,
  • uszczelnienia przemysłowe pneumatyczne wyposażone są w ocynkowane na gorąco konsole zapewniające pełne bezpieczeństwo.

Producent ramp przeładunkowych AMTR dostarcza również uszczelnienia mechaniczne. Sprawdź wszystkie uszczelnienia przeładunkowe.

Sterowanie

Za pomocą jednego przycisku obsługiwane są oba silniki, w które wyposażone jest uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P – rurowy i dmuchany. Podczas dokowania ciężarówki do rozładunku oba silniki w ciągu 30 sekund uszczelniają przestrzeń pomiędzy otwartą bramą a pojazdem. Dzięki temu uszczelnienia bram szybko i skutecznie zabezpieczają magazyn przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak deszcz czy wiatr. Dzięki automatycznemu sterowaniu proces jest intuicyjny i minimalizuje ryzyko błędów obsługowych.

Napęd

Górna poduszka uszczelnienia pneumatycznego jest wysuwana poprzez wałek silnika rurowego. Podczas rozszerzania silnik dmuchawy gwarantuje, że poduszki są wypełnione powietrzem. Proces ten zapewnia szczelne dopasowanie poduszki do powierzchni instalacji. Uszczelnienia przeładunkowe pneumatyczne są zaprojektowane z myślą o płynnym i niezawodnym działaniu nawet w najtrudniejszych warunkach operacyjnych.

Maksymalna wysokość

610m3/h

Maksymalne sprężenie

500 Pa

Głośność

70 dB

Typ silnika

R2E 160-AY 47-01

Moc pobierana

240 W 50 Hz

Prędkość obrotowa

2100 [1/min]

Napięcie zasilania

230 V

Masa

4 kg

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.