Klapa przeładunkowa AMTR-J  | AMTR System

AMTR-MR Rampa mechaniczna z klapą

Leave review
Przeznaczenie

Mechaniczna pomost najazdowy dedykowany jest jako alternatywa do hydraulicznych ramp zewnętrznych do obsługi samochodów ciężarowych. Dzięki zastosowaniu klapy uchylnej nie ma potrzeby dokładnego parkowania pojazdu przed przystąpieniem do procesu przeładunku. Niewątpliwym atutem jest również brak konieczności doprowadzenia zasilania elektrycznego, oraz minimalna ingerencja w plac manewrowy.

 

Długość klapy uchylnej: 

  • 360 mm

Blacha wierzchnia:

  • platforma antypoślizgowa 6/8 mm (DIN 59220)

Blacha klapy uchylnej:

  • 10/12 mm (DIN 59220)
Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
730 mm
Szerokości nominalne
1750; 2000; 2100; 2200 mm
Długości nominalne najazdu
360 mm
Nośność nominalna
60 kN
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
0 do +110 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
-110 mm do 0
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Rampa Przeładunkowa - AMTRK Basic & Heavy Duty - Hydrauliczna - Platforma Załadunkowa | AMTR System

Rampa AMTRK - PRO

Leave review
Przeznaczenie

Rampa z językiem uchylnym to nowoczesne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnym i bezpiecznym przeładunku towarów. Rampa z wargą wychylną wyróżnia się niezawodnością oraz dostosowaniem do różnorodnych potrzeb logistycznych, dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii i solidnych materiałów. Rampa z wargą uchylną to doskonałe narzędzie dla firm poszukujących optymalnych rozwiązań w zarządzaniu procesami załadunku i rozładunku. 

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm
Szerokości nominalne
2000, 2250 mm
Wysokości konstrukcji
610 mm
Długości nominalne najazdu
400, 500 mm
Grubość blachy
6/8 mm - wersja Basic, 8/10 mm wersja Heavy Duty
Nośność nominalna
6, 10, 12 ton (60, 100, 120 kN)
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
od 0 do 290 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Pojemność zbiornika
7 dm3
Ciśnienie pracy
130 bar
Moc silnika
1,1 kW
Napięcie zasilania
400 V
Napięcie sterowania
24 V DC
Rodzaj ochrony
IP65
Medium robocze
Mobil DTE 10 Excel 15
Sterowanie
  • Układ napędowy, jaki ma rampa załadunkowa do TIRów, stanowi jeden siłownik hydrauliczny.
  • Język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego.
  • Układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary).
  • Płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku.
  • Sterowanie jednoprzyciskowe.
  • Zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona.
  • Jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji.
  • Istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy.
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
od 0 do 350 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More

Rampa AMTRV - CD

Przeznaczenie

Rampa AMTRV - CD o zmiennej nośności została skonstruowana, aby zapewnić płynny załadunek i rozładunek, zarówno samochodów ciężarowych jak również dostawczych przy wykorzystaniu tej samej platformy przeładunkowej.

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Długości nominalne

3000, 3500, 4000 mm

Szerokości nominalne

2000 mm

Wysokości konstrukcji

800/900/950 mm

Długości nominalne najazdu

1000 mm

Długości nominalne najazdu

1000 mm

Grubość blachy

8/10 mm

Nośność nominalna

2/6 ton (20/60 kN)

Zakresy pracy powyżej poziomu (A)

od 0 do 415 mm

Zakresy pracy poniżej poziomu (B)

od 0 do 530 mm

Standardowe kolory

RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

  • instalacja elektryczna
  • instalacja hydrauliczna
  • skrzynka sterująca
  • język wysuwny trójdzielony,
  • pomost lakierowany RAL 9005
  • deklaracja zgodności CE
  • rampa przeładunkowa wykonana w innych wymiarach,
  • dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych rampy,
  • elementy konstrukcyjne rampy lakierowane na dowolny kolor RAL lub ocynkowane ogniowo,
  • zwykłe lub wzmocnione odboje o niestandardowych rozmiarach amortyzujące uderzenie,
  • doszczelnienie w przypadku otworu pod hydroklapę pojazdu,
  • lakierowanie proszkowe,
  • konstrukcja rampy oraz wszystkie elementy hydrauliki wykonane ze stali kwasoodpornej.
  • zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego (zatrzyma się w aktualnej pozycji),
  • boczne czarno-żółte oznaczenie miejsc niebezpiecznych,
  • ochrona stóp na całej długości pomostu.

Rodzaje języków

Język teleskopowy w rampie AMTRV-CD wykonany jest z wysokiej jakości

blachy ryflowanej o grubości 12 mm (12/14) oraz wyposażony w specjalny,

trwały, odporny na zanieczyszczenia i bezobsługowy mechanizm wysuwu.

System prostych, wysokiej trwałości ślizgów zapewnia jego cichą i bezawaryjną

pracę. Język rampy AMTRV-CD ma budowę segmentową, pozwalającą

na obsługę pojazdów różnego typ, w zależności od wybranego trybu pracy.

okucia doków

Główną funkcją okucia jest umożliwienie połączenia rampy przeładunkowej z dokiem.
Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.

Sterowanie

  • układ napędowy stanowi zestaw siłowników umożliwiający niezależny wysuw środkowej sekcji języka,
  • język wysuwany oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego,
  • układ hydrauliczny zamknięty,
  • płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku,
  • sterowanie czteroprzyciskowe AMTRV VARIO,
  • intuicyjne sterowanie z obowiązkowym wyborem trybu pracy 20 kN lub 60 kN i przyciskiem odpowiadającym za auto-powrót,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,
  • istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy ze sterowaniem bramy,

Pojemność zbiornika

7 dm3

Ciśnienie pracy

200 bar

Moc silnika

1,5 kW

Napięcie zasilania

400 V

Napięcie sterowania

24 V DC

Rodzaj ochrony

IP65

Medium robocze

MOBIL DTE 10 EXCEL 15

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.