Uszczelnienie standardowe AMTR-P  | AMTR System

Uszczelnienie standardowe AMTR-P

Leave review
Przeznaczenie

Uszczelnienia przemysłowe pneumatyczne AMTR-P są najskuteczniejszym i najtrwalszym z wszystkich rodzajów uszczelnień systemów przeładunkowych. Miechy rozkładane są poprzez dmuchawę, natomiast ich składanie wspomagane jest przy użyciu dodatkowego napędu. Konstrukcja ta doskonale izoluje wnętrze magazynu przed warunkami zewnętrznymi, z tego względu ten rodzaj uszczelnienia bram/doków jest szczególnie polecany przy obiektach o znacznej różnicy temperatury względem otoczenia, na przykład w klimatyzowanych lub chłodzonych powierzchniach magazynowych. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnienia pneumatycznego o niestandardowych wymiarach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Sterowanie

Za pomocą jednego przycisku obsługiwane są oba silniki, w które wyposażone jest uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P – rurowy i dmuchany. Podczas dokowania ciężarówki do rozładunku oba silniki w ciągu 30 sekund uszczelniają przestrzeń pomiędzy otwartą bramą a pojazdem. Dzięki temu uszczelnienia bram szybko i skutecznie zabezpieczają magazyn przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak deszcz czy wiatr. Dzięki automatycznemu sterowaniu proces jest intuicyjny i minimalizuje ryzyko błędów obsługowych.

Wysokość
3700 mm
Szerokość
3500 mm
Głębokość konstrukcji
800 mm
Wysokość montażowa
4700 mm
Gramatura
670 gr/m2
Szerokość miechów bocznych
600 mm
Wysokość miecha górnego
1000 mm
Czas nadmuchiwania
ok.30 sekund
Czas wypuszczania powietrza
ok.40 sekund
Napęd

Górna poduszka uszczelnienia pneumatycznego jest wysuwana poprzez wałek silnika rurowego. Podczas rozszerzania silnik dmuchawy gwarantuje, że poduszki są wypełnione powietrzem. Proces ten zapewnia szczelne dopasowanie poduszki do powierzchni instalacji. Uszczelnienia przeładunkowe pneumatyczne są zaprojektowane z myślą o płynnym i niezawodnym działaniu nawet w najtrudniejszych warunkach operacyjnych.

Maksymalna wysokość
610m3/h
Maksymalne sprężenie
500 Pa
Głośność
70 dB
Typ silnika
R2E 160-AY 47-01
Prędkość obrotowa
2100 [1/min]
Napięcie zasilania
230 V
Masa
4 kg
Moc pobierana
240 W 50 Hz
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Klapa przeładunkowa AMTR-J  | AMTR System

AMTR-MR Rampa mechaniczna z klapą

Leave review
Przeznaczenie

Mechaniczna pomost najazdowy dedykowany jest jako alternatywa do hydraulicznych ramp zewnętrznych do obsługi samochodów ciężarowych. Dzięki zastosowaniu klapy uchylnej nie ma potrzeby dokładnego parkowania pojazdu przed przystąpieniem do procesu przeładunku. Niewątpliwym atutem jest również brak konieczności doprowadzenia zasilania elektrycznego, oraz minimalna ingerencja w plac manewrowy.

 

Długość klapy uchylnej: 

  • 360 mm

Blacha wierzchnia:

  • platforma antypoślizgowa 6/8 mm (DIN 59220)

Blacha klapy uchylnej:

  • 10/12 mm (DIN 59220)
Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Długości nominalne
730 mm
Szerokości nominalne
1750; 2000; 2100; 2200 mm
Długości nominalne najazdu
360 mm
Nośność nominalna
60 kN
Zakresy pracy powyżej poziomu (A)
0 do +110 mm
Standardowe kolory
RAL 9005 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)
Zakresy pracy poniżej poziomu (B)
-110 mm do 0
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More

Odbój ESS

Przeznaczenie

Podstawową funkcją odbojów jest ochrona i zabezpieczenie systemu przeładunkowego przed bezpośrednim kontaktem z dokującym pojazdem. Dzięki ergonomicznej konstrukcji odboje przechwytują obciążenie podczas procesu dokowania, zapewniając bezpieczną odległość między obiektem a zbliżającym się pojazdem, eliminując możliwość powstania uszkodzeń.

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Wymiary

250x500x100 mm

Materiał

Guma wysokiej jakości, stal

Montaż

Za pomocą kotew rozporowych

Wykończenie

Ocynk

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

Odbój ESS wykonany jest z gumy o zwiększonej wytrzymałości oraz

podstawy stalowej zawierającej elementy odpowiadające za ruch

w pionie. Odbój wyposażony jest w mechanizm umożliwiający wysunięcie

go na wysokość 250mm.

  • podstawową funkcją odbojów jest amortyzacja sił generowanych podczas kontaktu samochodów ciężarowych z dokiem przeładunkowym,
  • w zależności od systemu dokowania można dobrać różne rodzaje odbojów gwarantujących możliwie największy poziom bezpieczeństwa.

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.