Uszczelnienie standardowe AMTR-U | AMTR System

Uszczelnienie standardowe AMTR-U

Leave review
Przeznaczenie

Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U stosowane jest przy dokach przeładunkowych, jest ich zewnętrzną częścią. Uszczelnienia przemysłowe mechaniczne wykorzystywane są przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrza podczas przeładunku. Uszczelnienia bramowe i dokowe ograniczają wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywane w różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Uszczelnienie standardowe AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Standardowe kolory
Czarny
Wysokość
3400 mm
Szerokość
3400 mm
Głębokość
600 mm
Fartuch górny
975 - 1000 mm
Fartuch boczny
600 - 675 mm
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More
Uszczelnienie standardowe AMTR-P  | AMTR System

Uszczelnienie standardowe AMTR-P

Leave review
Przeznaczenie

Uszczelnienia przemysłowe pneumatyczne AMTR-P są najskuteczniejszym i najtrwalszym z wszystkich rodzajów uszczelnień systemów przeładunkowych. Miechy rozkładane są poprzez dmuchawę, natomiast ich składanie wspomagane jest przy użyciu dodatkowego napędu. Konstrukcja ta doskonale izoluje wnętrze magazynu przed warunkami zewnętrznymi, z tego względu ten rodzaj uszczelnienia bram/doków jest szczególnie polecany przy obiektach o znacznej różnicy temperatury względem otoczenia, na przykład w klimatyzowanych lub chłodzonych powierzchniach magazynowych. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnienia pneumatycznego o niestandardowych wymiarach.

Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Sterowanie

Za pomocą jednego przycisku obsługiwane są oba silniki, w które wyposażone jest uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P – rurowy i dmuchany. Podczas dokowania ciężarówki do rozładunku oba silniki w ciągu 30 sekund uszczelniają przestrzeń pomiędzy otwartą bramą a pojazdem. Dzięki temu uszczelnienia bram szybko i skutecznie zabezpieczają magazyn przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak deszcz czy wiatr. Dzięki automatycznemu sterowaniu proces jest intuicyjny i minimalizuje ryzyko błędów obsługowych.

Wysokość
3700 mm
Szerokość
3500 mm
Głębokość konstrukcji
800 mm
Wysokość montażowa
4700 mm
Gramatura
670 gr/m2
Szerokość miechów bocznych
600 mm
Wysokość miecha górnego
1000 mm
Czas nadmuchiwania
ok.30 sekund
Czas wypuszczania powietrza
ok.40 sekund
Napęd

Górna poduszka uszczelnienia pneumatycznego jest wysuwana poprzez wałek silnika rurowego. Podczas rozszerzania silnik dmuchawy gwarantuje, że poduszki są wypełnione powietrzem. Proces ten zapewnia szczelne dopasowanie poduszki do powierzchni instalacji. Uszczelnienia przeładunkowe pneumatyczne są zaprojektowane z myślą o płynnym i niezawodnym działaniu nawet w najtrudniejszych warunkach operacyjnych.

Maksymalna wysokość
610m3/h
Maksymalne sprężenie
500 Pa
Głośność
70 dB
Typ silnika
R2E 160-AY 47-01
Prędkość obrotowa
2100 [1/min]
Napięcie zasilania
230 V
Masa
4 kg
Moc pobierana
240 W 50 Hz
Karta katalogowa produktu
Pobierz
Read More

System dokowania AMTR-ZSD V1

Przeznaczenie

Dok załadunkowy może zostać wyposażony w zbliżeniowy system dokowania, który oparty jest na czujniku zbliżeniowym połączonym z sygnalizacją świetlną. Systemy te usprawniają proces logistyczny rozładunku i zwiększają bezpieczeństwo. Pozwalają na sprawny przeładunek towarów i wspomagają pracę kierowców podczas dokowania pojazdów. System automatycznie informuje kierowcę dokowanego pojazdu oraz personel obsługujący wewnątrz doku o gotowości do pracy.

Standardowe parametry techniczne*

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Zasilanie

230 VAC

Typ czujnika

Ultradźwiękowy PNP

Regulowany zasięg czujnika

10 – 1000 mm

Stopień ochrony

IP67

Moc lampy

40 W

Skład zestawu

Skrzynka sterownicza | Czujnik zbliżeniowy | Semafor ze światłem czerwonym i zielonym | Zestaw przewodów instalacyjnych

*Możliwość dostosowania produktu do wymogów klienta

System świetlny ZSD V1 oparty jest o czujnik zbliżeniowy oraz sygnalizację zewnętrzną złożoną ze świateł zielonego i czerwonego. Informują one kierowcę o dotarciu w wyznaczone miejsce w doku przeładunkowym i konieczności zatrzymania pojazdu. System dokowania może być sprzężony z bramą, co dostarcza informację zwrotną o rozpoczęciu obsługi. Sygnalizacja generuje precyzyjne sygnały wizualne, usprawniając sterowanie procesem w doku załadunkowym.

System ZSD V1 wyróżnia się prostotą i niezawodnością. Dlaczego warto zaopatrzyć w niego w dok przeładunkowy?

  • Zewnętrzne światła informują kierowcę o odległości do doku, umożliwiając precyzyjne dokowanie.

  • Wewnętrzne lampy sygnalizują personelowi gotowość pojazdu do pracy, co przyspiesza proces przeładunku.

  • System obsługujący dok przeładunkowy działa w oparciu o ultradźwiękowy czujnik zbliżeniowy PNP o regulowanym zasięgu 10-1000 mm, zamocowany w przedniej części rampy.

  • Lampy sygnalizacyjne (czerwone i zielone) o mocy 40 W i stopniu ochrony IP67 są umieszczone zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz doku, zapewniając trwałość i widoczność.

Producent ramp przeładunkowych AMTR specjalizuje się w nowoczesnych rozwiązaniach dla logistyki. Sprawdź również inne specjalistyczne akcesoria, takie jak lampa dokowa.

System dokowania ZSD V1 – sterowanie dokiem załadunkowym

System ZSD V1 jest zasilany napięciem 230 VAC i zaprojektowane z myślą o systemach przeładunkowych. Wyposażony jest w czujnik ultradźwiękowy PNP o regulowanym zasięgu od 10 do 1000 mm. Czujnik ten umożliwia precyzyjne wykrywanie obiektów w określonej odległości. Moc lampy wynosi 40 W, co zapewnia odpowiednią jasność i widoczność w różnych warunkach pracy. Stopień ochrony IP67 oznacza, że urządzenie jest odporne na pył oraz wodę, co czyni je odpowiednim do stosowania w trudnych warunkach środowiskowych, takich jak wilgotne czy zapylone miejsca. ZSD V1 zawiera skrzynkę sterowniczą, czujnik zbliżeniowy, semafor z czerwonym i zielonym światłem oraz zestaw przewodów instalacyjnych. Wszystkie komponenty są produkowane przez AMTR, polskiego producenta ramp przeładunkowych. Dzięki takiemu zestawowi dok rozładunkowy będzie działał bezpiecznie i efektywnie.

Karta katalogowa produktu

Do każdego produkty w naszej ofercie jest dostępna osobna karta katalogowa.