Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U stosowane jest przy dokach przeładunkowych, jest ich zewnętrzną częścią. Uszczelnienia przemysłowe mechaniczne wykorzystywane są przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrza podczas przeładunku. Uszczelnienia bramowe i dokowe ograniczają wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywane w różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Uszczelnienie standardowe AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.
System świetlny ZSD V1 oparty jest o czujnik zbliżeniowy oraz sygnalizację zewnętrzną złożoną ze świateł zielonego i czerwonego. Informują one kierowcę o dotarciu w wyznaczone miejsce w doku przeładunkowym i konieczności zatrzymania pojazdu. System dokowania może być sprzężony z bramą, co dostarcza informację zwrotną o rozpoczęciu obsługi. Sygnalizacja generuje precyzyjne sygnały wizualne, usprawniając sterowanie procesem w doku załadunkowym.
System ZSD V1 wyróżnia się prostotą i niezawodnością. Dlaczego warto zaopatrzyć w niego w dok przeładunkowy?
-
Zewnętrzne światła informują kierowcę o odległości do doku, umożliwiając precyzyjne dokowanie.
-
Wewnętrzne lampy sygnalizują personelowi gotowość pojazdu do pracy, co przyspiesza proces przeładunku.
-
System obsługujący dok przeładunkowy działa w oparciu o ultradźwiękowy czujnik zbliżeniowy PNP o regulowanym zasięgu 10-1000 mm, zamocowany w przedniej części rampy.
-
Lampy sygnalizacyjne (czerwone i zielone) o mocy 40 W i stopniu ochrony IP67 są umieszczone zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz doku, zapewniając trwałość i widoczność.
Producent ramp przeładunkowych AMTR specjalizuje się w nowoczesnych rozwiązaniach dla logistyki. Sprawdź również inne specjalistyczne akcesoria, takie jak lampa dokowa.
System dokowania ZSD V1 – sterowanie dokiem załadunkowym
System ZSD V1 jest zasilany napięciem 230 VAC i zaprojektowane z myślą o systemach przeładunkowych. Wyposażony jest w czujnik ultradźwiękowy PNP o regulowanym zasięgu od 10 do 1000 mm. Czujnik ten umożliwia precyzyjne wykrywanie obiektów w określonej odległości. Moc lampy wynosi 40 W, co zapewnia odpowiednią jasność i widoczność w różnych warunkach pracy. Stopień ochrony IP67 oznacza, że urządzenie jest odporne na pył oraz wodę, co czyni je odpowiednim do stosowania w trudnych warunkach środowiskowych, takich jak wilgotne czy zapylone miejsca. ZSD V1 zawiera skrzynkę sterowniczą, czujnik zbliżeniowy, semafor z czerwonym i zielonym światłem oraz zestaw przewodów instalacyjnych. Wszystkie komponenty są produkowane przez AMTR, polskiego producenta ramp przeładunkowych. Dzięki takiemu zestawowi dok rozładunkowy będzie działał bezpiecznie i efektywnie.
