RAMPY PRZEŁADUNKOWE

Pomost AMTRK-PRO

z wargą uchylną

Pomost przeładunkowy został skonstruowany do przeładunku paletowego wózkiem widłowym pojazdów ciężarowych typu TIR. Pomost jezdny wykonany jest z blachy ryflowanej o grubości 6/8 mm: bezpieczna powierzchnia antypoślizgowa; klapa osadzona na zawiasach; ochrona stóp na całej długości i w pełnym zakresie podnoszenia rampy; zintegrowana podpora serwisowa; tylna część pomostu jezdnego połączona z ramą za pomocą trzech zawiasów.

Napęd:

Siłownik pomostu hydraulicznego z chromowanym tłokiem i podwójną uszczelką. Język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego; układ hydrauliczny zamknięty, maksymalne ciśnienie 220 barów, płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku; sterowanie ręczne jedno przyciskowe; zabezpieczenie. W przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego pomost zabezpieczony jest przed samoczynnym opadaniem – zatrzyma się w aktualnej pozycji. Istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania pomostu z układem sterowania bramy. Przy szerokości pow. 2250 mm i/lub długości 3000 mm jest dodawany dodatkowy siłownik.

Kolorystyka:

Powierzchnia pomostu pokryta jest farbą dwuskładnikową na bazie żywic w standardowym kolorze RAL 9005 – (czarny).

Wyposażenie standardowe:

instalacja elektryczna, hydrauliczna, skrzynka sterująca, klapa uchylna w wersji prostej, pomost lakierowany RAL 9005, doszczelnienie przerwy technologicznej pomiędzy ramą doku a ruchomym pomostem; deklaracja zgodności CE.

Kształt klapy uchylnej:

Klapa uchylna pomostu może być wykonana w trzech różnych kształtach: klapa prosta, klapa ukosowana, klapa dzielona z częścią zasadniczą oraz dwoma skrajnymi segmentami o maksymalnej szerokości 250 mm. Grubość blachy wynosi 12/14 mm.

Opcje i wyposażenie dodatkowe

(szczegóły u naszego doradcy techniczno-handlowego lub w ofercie):

  • pomost przeładunkowy wykonany w innych wymiarach i nośnościach
  • konstrukcja pomostu lakierowana na inny kolor RAL lub ocynkowana
  • kształt klapy uchylnej inny niż standard
  • klapa uchylna o długości 500 mm
  • zwykłe lub wzmocnione odboje amortyzujące o niestandardowych wymiarach, więcej w zakładce Odboje i słupki
  • pomost w wersji izolowanej termicznie – możliwe wykonanie w różnych wersjach i rozwiązaniach

Karta katalogowa

Pomost AMTRV-PRO

z wargą wysuwną

Pomost przeładunkowy został skonstruowany do przeładunku paletowego wózkiem widłowym pojazdów ciężarowych typu TIR. Pomost jezdny wykonany jest z blachy ryflowanej o grubości 8/10 mm: bezpieczna powierzchnia antypoślizgowa; klapa wysuwna prowadzona na łożyskowanych rolkach; ochrona stóp na całej długości i w pełnym zakresie podnoszenia rampy; zintegrowana podpora serwisowa; tylna część pomostu jezdnego połączona z ramą za pomocą trzech zawiasów. Możliwe są różne sposoby osadzenia pomostów w fundamencie.`

Napęd:

Dwa siłowniki hydrauliczne pomostu z chromowanym tłokiem i podwójną uszczelką. Język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego; układ hydrauliczny zamknięty, maksymalne ciśnienie 220 barów, płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku; W przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego pomost zabezpieczony jest przed samoczynnym opadaniem – zatrzyma się w aktualnej pozycji. Istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania pomostu z układem sterowania bramy.

Kolorystyka:

Powierzchnia pomostu pokryta jest farbą dwuskładnikową na bazie żywic w standardowym kolorze RAL 9005 – (czarny). Kształt klapy wysuwnej: Klapa wysuwna pomostu może być wykonana w trzech różnych kształtach: klapa prosta, klapa ukosowana, klapa dzielona z częścią zasadniczą oraz dwoma skrajnymi segmentami o maksymalnej szerokości 250 mm. Grubość blachy klapy wysuwnej – 12/14 mm.

Wyposażenie standardowe:

Instalacja elektryczna, hydrauliczna, skrzynka sterująca, klapa uchylna w wersji prostej, pomost lakierowany RAL 9005, doszczelnienie przerwy technologicznej pomiędzy ramą doku a ruchomym pomostem, deklaracja zgodności CE.

Kształt klapy uchylnej:

Klapa uchylna pomostu może być wykonana w trzech różnych kształtach: klapa prosta, klapa ukosowana, klapa dzielona z częścią zasadniczą oraz dwoma skrajnymi segmentami o maksymalnej szerokości 250 mm. Grubość blachy wynosi 12/14 mm.

Opcje i wyposażenie dodatkowe

(szczegóły u naszego doradcy techniczno-handlowego lub w ofercie):(szczegóły u naszego doradcy techniczno-handlowego lub w ofercie):

  • pomost przeładunkowy wykonany w innych wymiarach i nośnościach,
  • klapa wysuwna długości 1000 mm,
  • dodatkowa warstwa antypoślizgowa elementów jezdnych pomostu,
  • konstrukcja pomostu lakierowana na inny kolor RAL lub ocynkowana ogniowo,
  • kształt klapy wysuwnej inny niż standard,
  • zwykłe lub wzmocnione odboje amortyzujące uderzenie o niestandardowych rozmiarach, więcej w zakładce Odboje i słupki

Karta katalogowa