Mechaniczny pomost najazdowy AMTR System przeznaczony jest do stosowania we wszelkiego rodzaju obiektach przemysłowych, w których istnieje potrzeba dodatkowego systemu przeładunkowego. Zalecany jest on przede wszystkim do obiektów logistycznych, w których następuje ciągły przepływ towarów.
- Home
-
ProduktyPrzeznaczenieStandardowe koloryocynkWysokość550-650 mmSzerokość1200-2600 mmKarta katalogowa produktuPrzeznaczenie
Rampa z językiem wychylnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiem widłowym pojazdów ciężarowych typu TIR. Rampa wyposażona jest w wychylny język, który zapewnia szybki i bezpieczny załadunek. Rampa posiada znak CE. Pomost jezdny wykonany jest z blachy ryflowanej o grubości 6/8 mm. Został zintegrowany z podporą serwisową i połączony w tylnej części rampy za pomocą zawiasów. Pełne bezpieczeństwo użytkowania zapewniają: powierzchnia antypoślizgowa, ochrona stóp na całej długości pomostu oraz w pełnym zakresie podnoszenia rampy. Możliwe są różne sposoby osadzenia pomostów w fundamencie.
ZastosowanieSystemy przeładunkoweDługości nominalne2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mmSzerokości nominalne2000, 2250 mmWysokości konstrukcji610 mmDługości nominalne najazdu400, 500 mmGrubość blachy(w zależności od nośności)Nośność nominalna6-12 ton (60-120 kN)Zakresy pracy powyżej poziomuod 0 do 430 mmStandardowe koloryRAL 9005 RAL 7042 RAL 5010 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)Pojemność zbiornika6 dm3Ciśnienie pracy140 barMoc silnika1,1 kWNapięcie zasilania230/400 V ACNapięcie sterowania24 V DCRodzaj ochronyIP54Medium roboczeOlej mineralny TELLUS T-15 lub RANDO HDZ- 15Sterowanie- układ napędowy rampy stanowi jeden siłownik hydrauliczny
- język podnoszony oddzielnym siłownikiem, osobno zasilanym z agregatu hydraulicznego
- układ hydrauliczny zamknięty (maksymalne ciśnienie 22 bary)
- płynne dostosowanie do wysokości pojazdu w trakcie przeładunku
- sterowanie jednoprzyciskowe
- zabezpieczenie w przypadku zaniku prądu lub użycia wyłącznika awaryjnego, rampa zabezpieczona
- jest przed samoczynnym opadaniem, zatrzyma się w aktualnej pozycji
- istnieje możliwość sprzęgnięcia układu sterowania rampy z układem sterowania bramy
Okucie dokuGłówną funkcją okucia jest umożliwienie połączenia rampy przeładunkowej z dokiem.
Okucie rampy jest bezpośrednio zalewane betonem.Karta katalogowa produktu - Współpraca
- Aktualności
- O nas
- Kontakt